Geplaatst: 5 oktober 200816 jaren comment_1131439 Dat verschilt per persoon. Sommige gebruiken 3dsmax, sommige zmodeller, sommige gmax en sommige google sketchup. Ikzelf gebruik google sketchup, daarnaast kan ik een klein beetje met 3dsmax en zmodeller, maar deze programma's heb ik al tijden niet meer aangeraakt.
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1131659 @ Gizmo, kort maar krachtig als een ejaculatie . Het meest uitgebreide programma dat mensen hanteren op dit forum is Autodesk 3D Studio MAX. Het is een lekker uitgebreid modelling programma dat op het begin een beetje moeilijk te begrijpen is. Sketchup zit veel makkelijker in elkaar. Maar dat zorgt weer voor veel beperkingen.
Geplaatst: 9 oktober 200816 jaren Auteur comment_1134504 Met welk programma? 3dsmax Hoe kun je daarmee een bestaande model die al in GTA: San Andreas zit openen en veranderen, of kun je alleen een nieuwe model maken?
Geplaatst: 10 oktober 200816 jaren comment_1134669 Hoe kun je daarmee een bestaande model die al in GTA: San Andreas zit openen en veranderen, of kun je alleen een nieuwe model maken? Je kunt met Kams scripts .DFF bestanden openen in 3ds max. Die kun je vervolgens bewerken, en weer opslaan als .DFF. Maar als je een totaal nieuw model, gemaakt door jou, in 3ds Max wil zetten, komt er heel wat meer bij kijken. Gelukkig heeft Wazuup het allemaal netjes in een Videotutorial Gezet, zodat het een stuk makkelijker is. Succes ermee!
Met welk programma?
>>> Door DaBeast: Moved.<<<