Jump to content

Hoe maken jullie die dingen in het Showroom topic?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1131439

Dat verschilt per persoon.

Sommige gebruiken 3dsmax, sommige zmodeller, sommige gmax en sommige google sketchup.

Ikzelf gebruik google sketchup, daarnaast kan ik een klein beetje met 3dsmax en zmodeller, maar deze programma's heb ik al tijden niet meer aangeraakt.

Geplaatst:
comment_1131659

@ Gizmo, kort maar krachtig als een ejaculatie :7.

Het meest uitgebreide programma dat mensen hanteren op dit forum is Autodesk 3D Studio MAX. Het is een lekker uitgebreid modelling programma dat op het begin een beetje moeilijk te begrijpen is. Sketchup zit veel makkelijker in elkaar. Maar dat zorgt weer voor veel beperkingen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1134504
Met welk programma? :?

3dsmax

Hoe kun je daarmee een bestaande model die al in GTA: San Andreas zit openen en veranderen, of kun je alleen een nieuwe model maken?

Geplaatst:
comment_1134669
Hoe kun je daarmee een bestaande model die al in GTA: San Andreas zit openen en veranderen, of kun je alleen een nieuwe model maken?

Je kunt met Kams scripts .DFF bestanden openen in 3ds max. Die kun je vervolgens bewerken, en weer opslaan als .DFF. Maar als je een totaal nieuw model, gemaakt door jou, in 3ds Max wil zetten, komt er heel wat meer bij kijken. Gelukkig heeft Wazuup het allemaal netjes in een Videotutorial Gezet, zodat het een stuk makkelijker is.

Succes ermee!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.