Jump to content

[PROJECT]Dutch Gamerzz Community


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,



Het is me opgevallen dat er vele Servers zijn, Maar je hebt een server voor Racen en een Shooter server (voorbeeld). En dat is best irritant als je met Vrienden langs alle onderdelen gaat. Dus daarom wilde ik een project starten met voor ieder wat wils. (Racing, Shooting, Free Roaming, Stunting enzovoorts).

Leden die mee willen doen:
Naam ProjectLeider Doet wat Overige
Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien
=>Sandra<= Maybe Co-Leader Script Geen
Remcconen Co-Leader Scripten Als we geen Sub krijgen maakt hij forum
TheGuardian Server Admin Feedback, Orde bewaren op Server, Promoten geen
WackoX Geen Scripter Geen
VWO-er geen Scripting/Regels/Miss forum geen
Bassssss geen Ideeënman Geen
jovu123 geen Scripten Geen

Ik heb al een Subforum aangevraagd bij Joriz. Het is tot nu toe afgekeurd. Als we uit de beginfase zijn zullen ze opnieuw kijken.

Ik wil de naam GTAGames of GTAForum niet gebruiken. Ik wil er gewoon een groots project van maken. Als de server heel erg succesvol word en Joriz er interesse in krijg kunnen we altijd onderhandelen met Joriz wat er tegenover staat als we dit maken. Maar de server moet eerst komen :D Dus ik zal eens een kaartje van San Andreas onder handen nemen en er \'Lots\' op zetten. Dat lijkt me handiger als ieder bijvoorbeeld voor het Mapping een eigen Lot heeft. Maar dat komt allemaal later. Dus wil je meedoen vul dan dit lijstje in:

[b]Forumnaam:[/b]
[b]SAMP-Naam:[/b]
[b]Wat ga ik doen:[/b]



Stuur dit gewoon in dit topic als mensen je MSN Adres mogen weten. En willen jullie zoveel mogelijk inschrijvingen in dit topic posten? Dan is mijn Inbox niet helemaal vol.

Ik vraag je MSN Adres omdat we dan met alle Projectleden \'Rond de tafel\' kunnen gaan. Voor overleg enzovoorts. Je mag me ook gewoon toevoegen op MSN. Mijn adres staat in mijn profiel

Ik heb al een paar leden maar die komen vanuit een ander topic. Ik hoop dat dit een succes word. En iedereen die meewerkt Succes

Gelieve in dit topic voortaan aan te melden. Dit omdat ik anderst teveel moet overplaatsen

Dit word de indeling:

Sanandreasradar-1.gif

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    92

  • Remcconen

    26

  • Juwayri

    22

  • WackoX

    11

Aanmeldingen via PB:

Forumnaam: TheGuardian

SAMP-Naam: TheGuardian

Wat ga ik doen: De orde bewaren op de server, server promoten en feedback opnemen en uitwerken van de leden waardoor sandra, jij of andere scripters dit misschien kunnen waarmaken.

Is het nodig vanaf het begin: Om de server te promoten, admin te zijn op de server en feedback op te nemen denk ik niet dat ik er al vanaf het begin moet bijzijn. Dat laat ik aan jouw over. Wel zal ik zowiezo aanwezig moeten zijn wanneer je server online gaat.

Forumnaam:Remcconen

SAMP-Naam:Hotty/IceMan

Wat ga ik doen:Scripten en ik wil wel een simpel forum maken als niemand er tijd voor heeft :D

Is het nodig vanaf het begin:Jah

^^Dat forum maken doe ik dan wel als hier geen Subforum mag^^
Hey,

Forumnaam:fedmas

SAMP-Naam:Fedmas

Wat ga ik doen:Jullie helpen. bijvoorbeeld photoshoppen, reclame make etc.

Is het nodig vanaf het begin:Dat mag jij zeggen,ik weet het niet :puh:

Per PB(gelijk alles via PB gedn)

MSN Adres:

MVG,

Fedmas

Forumnaam: WackoX

SAMP-Naam: [NL]WackoX of [CG]WackoX

Wat ga ik doen: Wat kan ik doen? ik ben ik ben erg goed in scripten, ik heb ervaring (ben 1 jaar admin en maker van script geweest op drukste nederlandse server (rpas).

Is het nodig vanaf het begin: Ik denk 't wel, hoef niet perse.

MSN Adres:

Forumnaam: VWO-er

SAMP-Naam: Timz/VWOer/OerVW

Wat ga ik doen: Scripting/Regels/Miss forum? (heb er veel verstand van etc)

Is het nodig vanaf het begin: Scripting zou handig zijn, regels kan denk ik wel handig zijn... zo'n forum (ipbfree ofzo??) kan later

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb je eve een Pb'tje gestuurt jochie :D

:cya:

Dus jij wilt gaan PS'en? Want dan weet ik dat namelijk ook weer.



Mededeling...

Ik heb Joriz een PB gestuurd met de aanvraag voor een Subforum. Dus er is kans dat we binnenkort in een Subforum(onze) zitten. Dan zal ik dit topic daarheen laten verplaatsen en dan gaat deze op slot als het oude topic.

EDIT: Joriz gaat overleggen en als het word goegekeurd komt het subforum.

Ik heb al wat geregeld wie de Moderators worden:

TheGaurdian

=>Sandra<=

Zamg0d1.

Waarom zij? Omdat ik van Sandra en Guardian weet dat ze de regels kennen. Anders waren ze geen ML's geweest

EDIT: Ik heb met VWO-er tot de overeenkomst gekomen dat het beter is dat als er een Subforum is de Moderatores pas gaan uitkiezen

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Forumnaam: tjoef

SAMP-Naam: [XTC]tjoef

Wat ga ik doen: Ik heb niet echt een bepaalde specialiteit. Ik heb wel wat ervaring met modereren op een andere server. Ik wil me wel eens inzetten voor een project, dus misschien weet jij nog iets wat ik kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Forumnaam: tjoef

SAMP-Naam: [XTC]tjoef

Wat ga ik doen: Ik heb niet echt een bepaalde specialiteit. Ik heb wel wat ervaring met modereren op een andere server. Ik wil me wel eens inzetten voor een project, dus misschien weet jij nog iets wat ik kan doen?

Welkom bij dit project. Ik spreek je op MSN

Mededeling:

Ik heb een Server naam bedacht: SAMP Community! Wat vinden jullie ervan? Laat het me weten

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Forumnaam: tjoef

SAMP-Naam: [XTC]tjoef

Wat ga ik doen: Ik heb niet echt een bepaalde specialiteit. Ik heb wel wat ervaring met modereren op een andere server. Ik wil me wel eens inzetten voor een project, dus misschien weet jij nog iets wat ik kan doen?

Welkom bij dit project. Ik spreek je op MSN

Mededeling:

Ik heb een Server naam bedacht: SAMP Community! Wat vinden jullie ervan? Laat het me weten

[NL] SA:MP Community ?

[NL] Nederlandse SA:MP Community ?

Link to comment
Delen op andere websites

Forumnaam: tjoef

SAMP-Naam: [XTC]tjoef

Wat ga ik doen: Ik heb niet echt een bepaalde specialiteit. Ik heb wel wat ervaring met modereren op een andere server. Ik wil me wel eens inzetten voor een project, dus misschien weet jij nog iets wat ik kan doen?

Welkom bij dit project. Ik spreek je op MSN

Mededeling:

Ik heb een Server naam bedacht: SAMP Community! Wat vinden jullie ervan? Laat het me weten

[NL] SA:MP Community ?

[NL] Nederlandse SA:MP Community ?

De eerste van jou lijkt me beter. Maar dat is iets waar we over meoten praten als we een Subforum krijgen. Zullen we als we een forum krijgen het SAMP Community noemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zamg0d1 en ik hebben een gesprekje gehad via PB en ik zorg voor de ideetjes. :eten: En ik word Moderater op de server. (Mijn derde moderaterbaantje dan! :dans: )

Over dat Server-Mod weet ik nog niet zeker. Dat komt allemaal later aan te pas. Eerst moet de Server komen. En als we het Subforum hebben dan zullen we verder praten. DMV van een Poll word er dan gestemd.

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verlang tevens de laatste tijd naar een echte nederlandse server, gewoon met nederlandse rijles enzo, bijvoorbeeld dat je leerd door niet met 140 door de wijk te rijden enzo, en dat er geparkeerde auto's op de weg staan bijv. Als dit mogelijk is ben ik jullie heel erg dankbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verlang tevens de laatste tijd naar een echte nederlandse server, gewoon met nederlandse rijles enzo, bijvoorbeeld dat je leerd door niet met 140 door de wijk te rijden enzo, en dat er geparkeerde auto's op de weg staan bijv. Als dit mogelijk is ben ik jullie heel erg dankbaar.

Een mooi idee. We zullen kijken of dit mogelijk is :D Maar daarvoor moet je bij de Scripters zijn.

@Beany: Dit Topic zal als het project uit de Beginfase is niet meer bestaan, Nouja gesloten dan.

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

@Beany: Dit Topic zal als het project uit de Beginfase is niet meer bestaan, Nouja gesloten dan.

Ach je begrijpt wat ik bedoel, ik zal het heus ineens niet meer kunnen vinden hoor :puh:

Succes met de opbouw enzo ervan in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...