Jump to content
Geplaatst:
comment_1141588

Hallo,

Het is me opgevallen dat er vele Servers zijn, Maar je hebt een server voor Racen en een Shooter server (voorbeeld). En dat is best irritant als je met Vrienden langs alle onderdelen gaat. Dus daarom wilde ik een project starten met voor ieder wat wils. (Racing, Shooting, Free Roaming, Stunting enzovoorts).

Leden die mee willen doen:
Naam ProjectLeider Doet wat Overige
Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien
=>Sandra<= Maybe Co-Leader Script Geen
Remcconen Co-Leader Scripten Als we geen Sub krijgen maakt hij forum
TheGuardian Server Admin Feedback, Orde bewaren op Server, Promoten geen
WackoX Geen Scripter Geen
VWO-er geen Scripting/Regels/Miss forum geen
Bassssss geen Ideeënman Geen
jovu123 geen Scripten Geen

Ik heb al een Subforum aangevraagd bij Joriz. Het is tot nu toe afgekeurd. Als we uit de beginfase zijn zullen ze opnieuw kijken.

Ik wil de naam GTAGames of GTAForum niet gebruiken. Ik wil er gewoon een groots project van maken. Als de server heel erg succesvol word en Joriz er interesse in krijg kunnen we altijd onderhandelen met Joriz wat er tegenover staat als we dit maken. Maar de server moet eerst komen :D Dus ik zal eens een kaartje van San Andreas onder handen nemen en er \'Lots\' op zetten. Dat lijkt me handiger als ieder bijvoorbeeld voor het Mapping een eigen Lot heeft. Maar dat komt allemaal later. Dus wil je meedoen vul dan dit lijstje in:

[b]Forumnaam:[/b]
[b]SAMP-Naam:[/b]
[b]Wat ga ik doen:[/b]

Stuur dit gewoon in dit topic als mensen je MSN Adres mogen weten. En willen jullie zoveel mogelijk inschrijvingen in dit topic posten? Dan is mijn Inbox niet helemaal vol.

Ik vraag je MSN Adres omdat we dan met alle Projectleden \'Rond de tafel\' kunnen gaan. Voor overleg enzovoorts. Je mag me ook gewoon toevoegen op MSN. Mijn adres staat in mijn profiel

Ik heb al een paar leden maar die komen vanuit een ander topic. Ik hoop dat dit een succes word. En iedereen die meewerkt Succes

Gelieve in dit topic voortaan aan te melden. Dit omdat ik anderst teveel moet overplaatsen

Dit word de indeling:

Sanandreasradar-1.gif

Bewerkt: door zamg0d1

• Reacties 230
  • Bezichtigingen 16.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1179184

Link voor wat? FTP? ik denk dat we eerst moeten bespreken wie dat allemaal krijgen (o.a. de scripters)

Tzou niet leuk zijn als iedereen bij het script kan komen en aanpassen, downloaden, etc.

Bewerkt: door WackoX

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1179193
Link voor wat? FTP? ik denk dat we eerst moeten bespreken wie dat allemaal krijgen (o.a. de scripters)

Tzou niet leuk zijn als iedereen bij het script kan komen en aanpassen, downloaden, etc.

Dat snap ik.... Maar ik wil wel de link voor FTP alvast. Dan kan ik het een beetje uitvogelen. Maar moet mijn PC aanstaan om bij die script bestanden te kunnen komen ofzo?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1183146

OK.... Wie heeft voortgang? Ik wilde vragen of WackoX aan het Racing gedeelte zou willlen gaan werken. En of alle andere Scripters mij een PB zouden willen sturen met wat ze willen gaan doen. Remcconen jij mag als je wilt WackoX helpen of anders aan Roleplay gaan werken ;)

Sanandreasradar-1.gif

Bewerkt: door zamg0d1

Geplaatst:
comment_1183681
OK.... Wie heeft voortgang? Ik wilde vragen of WackoX aan het Racing gedeelte zou willlen gaan werken. En of alle andere Scripters mij een PB zouden willen sturen met wat ze willen gaan doen. Remcconen jij mag als je wilt WackoX helpen of anders aan Roleplay gaan werken ;)

*Plaatje*

Op dit plaatje wil ik even reageren. Stunting-racing gaat dus plaatsvinden in Las Venturas. Echter, Las Venturas is dé plek om een Death Match te spelen. Ik spreek uit ervaring, ik speel alleen Death Matches die in Las Venturas plaats vinden, die in Los Santos zijn saai en hebben duidelijk een ongeschikte locatie. Voor een onderdeel als Death Match zou ik toch Las Venturas voorzien. Akkoord, Las Venturas heeft mooie plekjes om in te stunten, maar Death Match is toch véél belangrijker? Ik maak geen filmpjes, maar ik heb al mooie achtervolgingen meegemaakt in en rond Verdant Meadows. En in en rond The Strip onstaan er mooie gevechten.

Ik zeg dit als iemand die graag Death Match's speelt. ;)

Mvg,

MP.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1183703

*Plaatje*

Op dit plaatje wil ik even reageren. Stunting-racing gaat dus plaatsvinden in Las Venturas. Echter, Las Venturas is dé plek om een Death Match te spelen. Ik spreek uit ervaring, ik speel alleen Death Matches die in Las Venturas plaats vinden, die in Los Santos zijn saai en hebben duidelijk een ongeschikte locatie. Voor een onderdeel als Death Match zou ik toch Las Venturas voorzien. Akkoord, Las Venturas heeft mooie plekjes om in te stunten, maar Death Match is toch véél belangrijker? Ik maak geen filmpjes, maar ik heb al mooie achtervolgingen meegemaakt in en rond Verdant Meadows. En in en rond The Strip onstaan er mooie gevechten.

Ik zeg dit als iemand die graag Death Match's speelt. ;)

Mvg,

MP.

Uhm... Tja dat zal ik met WackoX en Remcconen overleggen. Het nadeel is dat TDM al gescript is ;)

Geplaatst:
comment_1183728

Ik zou het zo houden. Stunting en Race in Las Venturas is veel leuker. Denk aan de strip en de grote garage, ultieme drift/race locaties. En als we het om zouden ruilen zou het stunten dus in LS komen. Nou, No Way :N

Bewerkt: door Juwayri

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1184306
Ik zou het zo houden. Stunting en Race in Las Venturas is veel leuker. Denk aan de strip en de grote garage, ultieme drift/race locaties. En als we het om zouden ruilen zou het stunten dus in LS komen. Nou, No Way :N

Uhm.... :{ Tja... Ik weet nu niet meer wat te doen :N

En btw ik heb gister SA gekocht dus ik kan SAMP doen :):Y En als we dan die server gebruiken van .... (?) om te testen enzo komt die dan wel in de Serverlist te staan? En dan zegmaar met WW?

Geplaatst:
comment_1184423

En btw ik heb gister SA gekocht dus ik kan SAMP doen :):Y En als we dan die server gebruiken van .... (?) om te testen enzo komt die dan wel in de Serverlist te staan? En dan zegmaar met WW?

Gewoon de map zo houden en dus stunting en racen in LV (en evt. in SF)

En ik ben testserver ;)

Als je wilt kan ik al vast een FTP server op zetten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1185147

Gewoon de map zo houden en dus stunting en racen in LV (en evt. in SF)

En ik ben testserver ;)

Als je wilt kan ik al vast een FTP server op zetten.

Doe maar. Kan ik er dan al inkomen zegmaar? Dus via SAMP Serverlist? En is er een mogelijkheid om zoals Covesight heeft om een Inlog Systeem te maken? Ik ben nu bij NeoSyp aan het zeuren voor dat script :puh: :P

Geplaatst:
comment_1185422

Ik heb nog een klein ideetje voor de Death Match die zich dus in Los Santos gaat afspelen. Ik ben echt een liefhebber van luchtvoertuigen, de luchthaven van Los Santos is echt ondermaats. Dus mijn vraag is: Spawnen er Rustlers, Hunters, Hydra's op de luchthaven? :engel:

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1186019
Ik heb nog een klein ideetje voor de Death Match die zich dus in Los Santos gaat afspelen. Ik ben echt een liefhebber van luchtvoertuigen, de luchthaven van Los Santos is echt ondermaats. Dus mijn vraag is: Spawnen er Rustlers, Hunters, Hydra's op de luchthaven? :engel:

Uhm... :{ Nog niet... Maar ik ga aan WackoX vragen of het mogelijk is om te zorgen dat je met bepaalde voertuigen (vliegen) bommen zou kunnen laten vallen en of dat te scripten zou zijn :)

Geplaatst:
comment_1186123

Uhm... :{ Nog niet... Maar ik ga aan WackoX vragen of het mogelijk is om te zorgen dat je met bepaalde voertuigen (vliegen) bommen zou kunnen laten vallen en of dat te scripten zou zijn :)

moet je doen!, ik zal ook wel ff kijken

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1186131

moet je doen!, ik zal ook wel ff kijken

Kijken naar wat? :?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.