Jump to content
Geplaatst:
comment_1141588

Hallo,

Het is me opgevallen dat er vele Servers zijn, Maar je hebt een server voor Racen en een Shooter server (voorbeeld). En dat is best irritant als je met Vrienden langs alle onderdelen gaat. Dus daarom wilde ik een project starten met voor ieder wat wils. (Racing, Shooting, Free Roaming, Stunting enzovoorts).

Leden die mee willen doen:
Naam ProjectLeider Doet wat Overige
Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien
=>Sandra<= Maybe Co-Leader Script Geen
Remcconen Co-Leader Scripten Als we geen Sub krijgen maakt hij forum
TheGuardian Server Admin Feedback, Orde bewaren op Server, Promoten geen
WackoX Geen Scripter Geen
VWO-er geen Scripting/Regels/Miss forum geen
Bassssss geen Ideeënman Geen
jovu123 geen Scripten Geen

Ik heb al een Subforum aangevraagd bij Joriz. Het is tot nu toe afgekeurd. Als we uit de beginfase zijn zullen ze opnieuw kijken.

Ik wil de naam GTAGames of GTAForum niet gebruiken. Ik wil er gewoon een groots project van maken. Als de server heel erg succesvol word en Joriz er interesse in krijg kunnen we altijd onderhandelen met Joriz wat er tegenover staat als we dit maken. Maar de server moet eerst komen :D Dus ik zal eens een kaartje van San Andreas onder handen nemen en er \'Lots\' op zetten. Dat lijkt me handiger als ieder bijvoorbeeld voor het Mapping een eigen Lot heeft. Maar dat komt allemaal later. Dus wil je meedoen vul dan dit lijstje in:

[b]Forumnaam:[/b]
[b]SAMP-Naam:[/b]
[b]Wat ga ik doen:[/b]

Stuur dit gewoon in dit topic als mensen je MSN Adres mogen weten. En willen jullie zoveel mogelijk inschrijvingen in dit topic posten? Dan is mijn Inbox niet helemaal vol.

Ik vraag je MSN Adres omdat we dan met alle Projectleden \'Rond de tafel\' kunnen gaan. Voor overleg enzovoorts. Je mag me ook gewoon toevoegen op MSN. Mijn adres staat in mijn profiel

Ik heb al een paar leden maar die komen vanuit een ander topic. Ik hoop dat dit een succes word. En iedereen die meewerkt Succes

Gelieve in dit topic voortaan aan te melden. Dit omdat ik anderst teveel moet overplaatsen

Dit word de indeling:

Sanandreasradar-1.gif

Bewerkt: door zamg0d1

• Reacties 230
  • Bezichtigingen 16.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1201236
ik zat eve alle 14 pagina's te lezen :engel:

en weet niet of jullie nog ideeën nodig hebben

mijn idee was om een soort tol tussen de gebieden te plaatsen waar je met /enter in kan ofzoiets

het was maar een ideetje

veel succes verder :tu:

grz :cya:

Het idee'tje klinkt anders wel leuk. Maar met /enter lijkt me wat minder. Dan lijkt me beter om hekken te maken tussen elk gebied en je alleen via een Weg erdoor kan en je perse Tol moet betalen

ja bijvoorbeeld

grz

Dat jaagt alleen maar spelers af, het is misschien leuk om te gebruiken voor het Roleplay gebied (Bij het verlaten en betreden), maar voor de rest van het landschap niet, vind ik. ;)

Klinkt mooi ect waar. Ik zal het aan WackoX en aan Remcconen enzo vragen ;)

Geplaatst:
comment_1201582
ik zat eve alle 14 pagina's te lezen :engel:

en weet niet of jullie nog ideeën nodig hebben

mijn idee was om een soort tol tussen de gebieden te plaatsen waar je met /enter in kan ofzoiets

het was maar een ideetje

veel succes verder :tu:

Het idee'tje klinkt anders wel leuk. Maar met /enter lijkt me wat minder. Dan lijkt me beter om hekken te maken tussen elk gebied en je alleen via een Weg erdoor kan en je perse Tol moet betalen

ja bijvoorbeeld

grz

Dat jaagt alleen maar spelers af, het is misschien leuk om te gebruiken voor het Roleplay gebied (Bij het verlaten en betreden), maar voor de rest van het landschap niet, vind ik. ;)

Klinkt mooi ect waar. Ik zal het aan WackoX en aan Remcconen enzo vragen ;)

Hoe wil je dat het gebeurt? Met het vliegtuig kun je namelijk altijd er langs.. Moet ik world bounds maken of zo? En met de tol kun je er door heen? En als je er doorheen vliegt/vaart verlies je gewoon wat geld?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1201587
Hoe wil je dat het gebeurt? Met het vliegtuig kun je namelijk altijd er langs.. Moet ik world bounds maken of zo? En met de tol kun je er door heen? En als je er doorheen vliegt/vaart verlies je gewoon wat geld?

Kun je het ander niet zo maken dat als je erover heen springt/vliegt zonder door de poort te rijden je doodgaat?

Geplaatst:
comment_1201751

Kun je het ander niet zo maken dat als je erover heen springt/vliegt zonder door de poort te rijden je doodgaat?

Tuurlijk, maar dan moet je altijd rijdend.. Vliegent/varent kan dan nooit :N
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1201762

Hoezo kan dit niet :? Kan je geen hoogte instellen?

Geplaatst:
comment_1201860

Kan wel, maar vliegent/varent kun je dan nooit van stad veranderen: Je kan nooi de worldbound in als je niet beschikt over het benodigde(Item X(Ticket)). X koop je bij de tol poort. Als je dan gaat vliegen/varen kom je NIET lagns een tol poort dus heb je X niet. Dat is de simpele reden waarom je dan niet van stad kan veranderen als je NIET via de weg gaat
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1201916

Kan wel, maar vliegent/varent kun je dan nooit van stad veranderen: Je kan nooi de worldbound in als je niet beschikt over het benodigde(Item X(Ticket)). X koop je bij de tol poort. Als je dan gaat vliegen/varen kom je NIET lagns een tol poort dus heb je X niet. Dat is de simpele reden waarom je dan niet van stad kan veranderen als je NIET via de weg gaat

En wat gebeurd er dan als je niet via die weg gaat maar gewoon gaat vliegen?

Geplaatst:
comment_1202019

En wat gebeurd er dan als je niet via die weg gaat maar gewoon gaat vliegen?

Je kan boundery's maken die alleen voor vliegtuigen gelden..

Geplaatst:
comment_1203569
kan je niet een vliegtuig of boot laten upgraden dat ze er wel door kunnen tegen betaling in het spel

Tuurlijk, maar dan betaal je er alsnog voor dus veel heb je er niet aan.

het was toch juist de bedoeling dat vliegtuigen er niet door konden

als je nu je vliegtuig kan upgraden zodat je er wel doorkan is dat mogelijk?

grz

Geplaatst:
comment_1207050
kan je niet een vliegtuig of boot laten upgraden dat ze er wel door kunnen tegen betaling in het spel

Tuurlijk, maar dan betaal je er alsnog voor dus veel heb je er niet aan.

het was toch juist de bedoeling dat vliegtuigen er niet door konden

als je nu je vliegtuig kan upgraden zodat je er wel doorkan is dat mogelijk?

grz

Alles is mogelijk...

En op zich kan het ook wel.

En nu nog even een ding we hebben misschien nu bij elkaar als zo'n lijst van ik weet niet hoeveel ideeën. Wat hebben we al gedaan? Alleen TeamDM maar dat komt omdat dat al af was. Dus wanneer wordt er begonnen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1207472
En nu nog even een ding we hebben misschien nu bij elkaar als zo'n lijst van ik weet niet hoeveel ideeën. Wat hebben we al gedaan? Alleen TeamDM maar dat komt omdat dat al af was. Dus wanneer wordt er begonnen?

Ik maak de cfg wel even zodat ik die kan sturen naar je Juwayri en dan kunnen we het TDM script en de rest vast gaan testen ;) Voeg je me toe op MSN? (in profiel) dan kunnen we verder overleggrn ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1216237

Ik maak de cfg wel even zodat ik die kan sturen naar je Juwayri en dan kunnen we het TDM script en de rest vast gaan testen ;) Voeg je me toe op MSN? (in profiel) dan kunnen we verder overleggrn ;)

Uhm... Ik heb nu zelf ook een Server :Y En die is Home-Hosted alleen als ik bijvoorbeeld vanaf mijn eigen IP wil doen... Waar in de CFG moet ik deze dan invullen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1223879

Wie heeft er nog voortgang? Ik wil echt voortgang zien... Ik heb trouwens de TDM Script hebben want ik heb het per ongelijk verwijderd en me prullenbak staat leeg (schijfopruiming)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.