- Reacties 230
- Bezichtigingen 16.3k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
NickyHendriks 91 posts
-
Remcconen 26 posts
-
Juwayri 22 posts
-
WackoX 11 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hallo,
Het is me opgevallen dat er vele Servers zijn, Maar je hebt een server voor Racen en een Shooter server (voorbeeld). En dat is best irritant als je met Vrienden langs alle onderdelen gaat. Dus daarom wilde ik een project starten met voor ieder wat wils. (Racing, Shooting, Free Roaming, Stunting enzovoorts).
Leden die mee willen doen:
Ik heb al een Subforum aangevraagd bij Joriz. Het is tot nu toe afgekeurd. Als we uit de beginfase zijn zullen ze opnieuw kijken.
Dus ik zal eens een kaartje van San Andreas onder handen nemen en er \'Lots\' op zetten. Dat lijkt me handiger als ieder bijvoorbeeld voor het Mapping een eigen Lot heeft. Maar dat komt allemaal later. Dus wil je meedoen vul dan dit lijstje in:
Ik wil de naam GTAGames of GTAForum niet gebruiken. Ik wil er gewoon een groots project van maken. Als de server heel erg succesvol word en Joriz er interesse in krijg kunnen we altijd onderhandelen met Joriz wat er tegenover staat als we dit maken. Maar de server moet eerst komen
Stuur dit gewoon in dit topic als mensen je MSN Adres mogen weten. En willen jullie zoveel mogelijk inschrijvingen in dit topic posten? Dan is mijn Inbox niet helemaal vol.
Ik vraag je MSN Adres omdat we dan met alle Projectleden \'Rond de tafel\' kunnen gaan. Voor overleg enzovoorts. Je mag me ook gewoon toevoegen op MSN. Mijn adres staat in mijn profiel
Ik heb al een paar leden maar die komen vanuit een ander topic. Ik hoop dat dit een succes word. En iedereen die meewerkt Succes
Gelieve in dit topic voortaan aan te melden. Dit omdat ik anderst teveel moet overplaatsen
Dit word de indeling:
Bewerkt: door zamg0d1