Jump to content
Geplaatst:
comment_1141588

Hallo,

Het is me opgevallen dat er vele Servers zijn, Maar je hebt een server voor Racen en een Shooter server (voorbeeld). En dat is best irritant als je met Vrienden langs alle onderdelen gaat. Dus daarom wilde ik een project starten met voor ieder wat wils. (Racing, Shooting, Free Roaming, Stunting enzovoorts).

Leden die mee willen doen:
Naam ProjectLeider Doet wat Overige
Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien
=>Sandra<= Maybe Co-Leader Script Geen
Remcconen Co-Leader Scripten Als we geen Sub krijgen maakt hij forum
TheGuardian Server Admin Feedback, Orde bewaren op Server, Promoten geen
WackoX Geen Scripter Geen
VWO-er geen Scripting/Regels/Miss forum geen
Bassssss geen Ideeënman Geen
jovu123 geen Scripten Geen

Ik heb al een Subforum aangevraagd bij Joriz. Het is tot nu toe afgekeurd. Als we uit de beginfase zijn zullen ze opnieuw kijken.

Ik wil de naam GTAGames of GTAForum niet gebruiken. Ik wil er gewoon een groots project van maken. Als de server heel erg succesvol word en Joriz er interesse in krijg kunnen we altijd onderhandelen met Joriz wat er tegenover staat als we dit maken. Maar de server moet eerst komen :D Dus ik zal eens een kaartje van San Andreas onder handen nemen en er \'Lots\' op zetten. Dat lijkt me handiger als ieder bijvoorbeeld voor het Mapping een eigen Lot heeft. Maar dat komt allemaal later. Dus wil je meedoen vul dan dit lijstje in:

[b]Forumnaam:[/b]
[b]SAMP-Naam:[/b]
[b]Wat ga ik doen:[/b]

Stuur dit gewoon in dit topic als mensen je MSN Adres mogen weten. En willen jullie zoveel mogelijk inschrijvingen in dit topic posten? Dan is mijn Inbox niet helemaal vol.

Ik vraag je MSN Adres omdat we dan met alle Projectleden \'Rond de tafel\' kunnen gaan. Voor overleg enzovoorts. Je mag me ook gewoon toevoegen op MSN. Mijn adres staat in mijn profiel

Ik heb al een paar leden maar die komen vanuit een ander topic. Ik hoop dat dit een succes word. En iedereen die meewerkt Succes

Gelieve in dit topic voortaan aan te melden. Dit omdat ik anderst teveel moet overplaatsen

Dit word de indeling:

Sanandreasradar-1.gif

Bewerkt: door zamg0d1

• Reacties 230
  • Bezichtigingen 16.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1143557
Beste iedereen. door een foutje is mijn gta:SA cd gebroken :duh:

Ik zal zo snel mogelijk SA opnieuw aanschaffen. alleen dat gaat vandaag niet lukken. morgen denk ik wel.

Dat is balen! :bonk:

Hoop voor je dat je snel een nieuwe cd kunt kopen, ze zijn gelukkig niet zo duur meer nu!

Ik wil me ook wel als tester aanmelden, ik heb al gelezen dat het natuurlijk nog wel een tijd duurt voordat hij "af" is.

Af word hij natuurlijk nooit :puh:

Geplaatst:
comment_1143585

Ik heb nog een aantal dingen gevonden die best wel 'echt' lijken, ik zou zeggen zoek even de server van GtaWorldmods op, ik ga geen ip geven want dan overtreed ik een regel.

Geplaatst:
comment_1143787
Ik wil best ergens mee gaan beginnen maar dan geef je me maar de opdracht oké?

Hoeveel soorten dingen zijn er? Dus hoeveel Game Modes, Dan kan ik beginnen met een kaartje maken. En Fedmas ik heb wel iets voor je. Jij mag in SA, Stunten met alle voertuigen proberen. en dan de beste 15 op schrijven, Dan kunnen we zo kijken welke voertuigen waar meoten spawnen

Op een vliegveld map ik zo in een paar dagen een heel stunt paradijs. En dan maak ik het nog werkend met voertuigen en dergelijke...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1143860

Hoeveel soorten dingen zijn er? Dus hoeveel Game Modes, Dan kan ik beginnen met een kaartje maken. En Fedmas ik heb wel iets voor je. Jij mag in SA, Stunten met alle voertuigen proberen. en dan de beste 15 op schrijven, Dan kunnen we zo kijken welke voertuigen waar meoten spawnen

Op een vliegveld map ik zo in een paar dagen een heel stunt paradijs. En dan maak ik het nog werkend met voertuigen en dergelijke...

Kun jij van LSX een Stunt Paradijs maken?

Geplaatst:
comment_1143879

LSX?? Vraag me maar x op MSN.. moet nu eten (L)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1143894

LSX is Los Santos Internatiol Airport. Het is afkorting LSX ik weet niet waarom

Geplaatst:
comment_1143921

LSX is Los Santos Internatiol Airport. Het is afkorting LSX ik weet niet waarom

Wordt gemaakt, stuur je wel een paar x wat screenies

Geplaatst:
comment_1144164

Forumnaam: Traser

SAMP-Naam: Traser - [AVt]Traser

Wat ga ik doen: Photoshoppen, (zie Grafisch forum gedeelte voor voorbeelden)

Ook ben ik Moderator op 2 RPG servers, dus het is mogelijk om mij als moderator aan te stellen.

Mvg

-T

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1144208
Misschien kan ik van mijn clanserver op SA:MP nog wat ideetjes (en eventueel hele maps!) afluizen, als jullie en (vooral) zij daar mee akkoord gaan.

van mij mag je

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.