Jump to content
Geplaatst:
comment_1141588

Hallo,

Het is me opgevallen dat er vele Servers zijn, Maar je hebt een server voor Racen en een Shooter server (voorbeeld). En dat is best irritant als je met Vrienden langs alle onderdelen gaat. Dus daarom wilde ik een project starten met voor ieder wat wils. (Racing, Shooting, Free Roaming, Stunting enzovoorts).

Leden die mee willen doen:
Naam ProjectLeider Doet wat Overige
Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien
=>Sandra<= Maybe Co-Leader Script Geen
Remcconen Co-Leader Scripten Als we geen Sub krijgen maakt hij forum
TheGuardian Server Admin Feedback, Orde bewaren op Server, Promoten geen
WackoX Geen Scripter Geen
VWO-er geen Scripting/Regels/Miss forum geen
Bassssss geen Ideeënman Geen
jovu123 geen Scripten Geen

Ik heb al een Subforum aangevraagd bij Joriz. Het is tot nu toe afgekeurd. Als we uit de beginfase zijn zullen ze opnieuw kijken.

Ik wil de naam GTAGames of GTAForum niet gebruiken. Ik wil er gewoon een groots project van maken. Als de server heel erg succesvol word en Joriz er interesse in krijg kunnen we altijd onderhandelen met Joriz wat er tegenover staat als we dit maken. Maar de server moet eerst komen :D Dus ik zal eens een kaartje van San Andreas onder handen nemen en er \'Lots\' op zetten. Dat lijkt me handiger als ieder bijvoorbeeld voor het Mapping een eigen Lot heeft. Maar dat komt allemaal later. Dus wil je meedoen vul dan dit lijstje in:

[b]Forumnaam:[/b]
[b]SAMP-Naam:[/b]
[b]Wat ga ik doen:[/b]

Stuur dit gewoon in dit topic als mensen je MSN Adres mogen weten. En willen jullie zoveel mogelijk inschrijvingen in dit topic posten? Dan is mijn Inbox niet helemaal vol.

Ik vraag je MSN Adres omdat we dan met alle Projectleden \'Rond de tafel\' kunnen gaan. Voor overleg enzovoorts. Je mag me ook gewoon toevoegen op MSN. Mijn adres staat in mijn profiel

Ik heb al een paar leden maar die komen vanuit een ander topic. Ik hoop dat dit een succes word. En iedereen die meewerkt Succes

Gelieve in dit topic voortaan aan te melden. Dit omdat ik anderst teveel moet overplaatsen

Dit word de indeling:

Sanandreasradar-1.gif

Bewerkt: door zamg0d1

• Reacties 230
  • Bezichtigingen 16.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1144453

Ik zie dat er nu al 15 mensen willen scripten, dat is opzich niet zo erg, maar ik zie dat sommige daarvan pas net beginnen met scripten, en dat heeft eigenlijk geen zin.

Bewerkt: door WackoX

Geplaatst:
comment_1144530
Misschien DENK je dat niemand kan scripten, maar ze kunnen het misschien wel.

Ik heb nooit gezegt dat ik denk dat ze niet kunnen scripten, waar zie jij dat staan dan?

Geplaatst:
comment_1144534
Ik zie dat er nu al 15 mensen willen scripten, dat is opzich niet zo erg, maar ik zie dat sommige daarvan pas net beginnen met scripten, en dat heeft eigenlijk geen zin.

Toen ik en waarschijnlijk jij begonnen met scripten, konden wij er ook niets van

Geplaatst:
comment_1144564

Toen ik en waarschijnlijk jij begonnen met scripten, konden wij er ook niets van

Dat klopt, maar als ik net begin met scripten ga ik me toch ook niet meteen aanmelden als scripter terwijl ik nog geeneens alles kan.

Geplaatst:
comment_1144648

Dat klopt, maar als ik net begin met scripten ga ik me toch ook niet meteen aanmelden als scripter terwijl ik nog geeneens alles kan.

1-0 voor WackoX.

WackoX heeft wel gelijk. Ze melden zich aan op het moment dat ze net beginnen. Dan komen wij straks vast te zitten om dat hun niet klaar zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1144652

1-0 voor WackoX.

WackoX heeft wel gelijk. Ze melden zich aan op het moment dat ze net beginnen. Dan komen wij straks vast te zitten om dat hun niet klaar zijn.

Precies daar ben ik het wel mee eens. Wie zijn pas begonnen met scripten? Ik kan zelf ook niet scripten maar ik ga denk ik Mappen. Want ik kan wel een beetje overweg met MEd. En ik maak Signatures en bijvoorbeeld Billboards

Geplaatst:
comment_1145232

Ik vind het als ik eerlijk ben een hartstikke leuk idee. Maar WackoX heeft gelijk. Dit is waarschijnlijk niet zo'n project wat je met een paar scripters kan maken. Je hebt echt een goede kern nodig een paar goede scripters en een paar minder goede die kunnen worden geholpen door de goede scripters. Ook als jullie er echt een grote server van willen maken moet er natuurlijk geld in worden gestoken. En dan niet in het huren van de scripters maar het huren van server ruimte zodat er meer dan 10 spelers op de server kunnen.

Zelf heb ik jamemr genoeg maar heel heel heel weinig ervaring met San Andreas Multi Player scripten ik kan misschien alleen een command maken. In iedergeval veel succes.

En het is niet aanvallend bedoelt of dat jullie moeten stoppen ik wou gewoon even zeggen dat het niet zomaar iets is.

Heel veel succes en als hij af is kom ik zeker langs :D .

-Omar-

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1145242
Ik vind het als ik eerlijk ben een hartstikke leuk idee. Maar WackoX heeft gelijk. Dit is waarschijnlijk niet zo'n project wat je met een paar scripters kan maken. Je hebt echt een goede kern nodig een paar goede scripters en een paar minder goede die kunnen worden geholpen door de goede scripters. Ook als jullie er echt een grote server van willen maken moet er natuurlijk geld in worden gestoken. En dan niet in het huren van de scripters maar het huren van server ruimte zodat er meer dan 10 spelers op de server kunnen.

Zelf heb ik jamemr genoeg maar heel heel heel weinig ervaring met San Andreas Multi Player scripten ik kan misschien alleen een command maken. In iedergeval veel succes.

En het is niet aanvallend bedoelt of dat jullie moeten stoppen ik wou gewoon even zeggen dat het niet zomaar iets is.

Heel veel succes en als hij af is kom ik zeker langs :D .

-Omar-

Ik heb begrip voor wat je zegt. Ik wil ook nog gaan zoeken naar een Host. En ik zit ook te denken dat als het kan dat bijvoorbeeld iedereen een kleine bijdrage levert aan de host. Als iedereen het er mee eens is

Geplaatst:
comment_1145285
Forumnaam: Loewie

SAMP-Naam: Loewie

Wat ga ik doen: scripte

EDIT: Maar ben nu druk bezig met men 2 servers te maken. Maar ik wil wel meedoen.

Ofnee, ik doe toch nie mee ik ga men tijd steken in men eigen 2 servers. Veel succes nog ^_^

Geplaatst:
comment_1145357

Ik heb niet alle berichten gelezen maar toch wel een deeltje.

Een paar suggesties/ideeën.

• SVN - Met SVN kan je je script bestanden goed ordenen en beter samenwerken dat elkaar de laatste files over MSN sturen
  • Host - Is er al iemand die de server wilt hosten?
  • Aantal scripters - Een goede script maak je niet met 15 mensen. Probeer de groep misschien te verkleinen tot 5 scripters.
  • Taken - Sommige taken zijn waardeloos. Bijv. een server admin, terwijl je nog niet eens (naar mijn weten) een host hebt voor de server. Of een 'ideeënman'... alsof de 15 scripters geen ideeën hebben.
  • De leider - Een leider die uiteindelijk het makkelijkste doet? Lijkt me een beetje raar. De leider zou juist het meeste werk moeten doen (en dus ook scripten).

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee doen. Veel succes met dit project in ieder geval.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1145373

• SVN - Met SVN kan je je script bestanden goed ordenen en beter samenwerken dat elkaar de laatste files over MSN sturen
  • Aantal scripters - Een goede script maak je niet met 15 mensen. Probeer de groep misschien te verkleinen tot 5 scripters.
  • Taken - Sommige taken zijn waardeloos. Bijv. een server admin, terwijl je nog niet eens (naar mijn weten) een host hebt voor de server. Of een 'ideeënman'... alsof de 15 scripters geen ideeën hebben.
  • De leider - Een leider die uiteindelijk het makkelijkste doet? Lijkt me een beetje raar. De leider zou juist het meeste werk moeten doen (en dus ook scripten).

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee doen. Veel succes met dit project in ieder geval.

Het nadeel is dat ik niet kan scripten. Ik kan wel met MEd overweg en de Maps een beetje maken.

Geplaatst:
comment_1145397

Wie zegt dat we 15scripters hebben :duh:

Tot nu toe(na mijn weten) hebben we er 4: Sandra, VWOer, WackoX en ik :Y

Geplaatst:
comment_1145427
Wie zegt dat we 15scripters hebben :duh:

Tot nu toe(na mijn weten) hebben we er 4: Sandra, VWOer, WackoX en ik :Y

Ik bedoel dat jullie mensen aannemen terwijl je niet weet wat hun kwaliteiten zijn en of ze het überhaupt wel kunnen. Dus dan zit je zo aan 15 scripters.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.