Jump to content
Geplaatst:
comment_1141588

Hallo,

Het is me opgevallen dat er vele Servers zijn, Maar je hebt een server voor Racen en een Shooter server (voorbeeld). En dat is best irritant als je met Vrienden langs alle onderdelen gaat. Dus daarom wilde ik een project starten met voor ieder wat wils. (Racing, Shooting, Free Roaming, Stunting enzovoorts).

Leden die mee willen doen:
Naam ProjectLeider Doet wat Overige
Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien
=>Sandra<= Maybe Co-Leader Script Geen
Remcconen Co-Leader Scripten Als we geen Sub krijgen maakt hij forum
TheGuardian Server Admin Feedback, Orde bewaren op Server, Promoten geen
WackoX Geen Scripter Geen
VWO-er geen Scripting/Regels/Miss forum geen
Bassssss geen Ideeënman Geen
jovu123 geen Scripten Geen

Ik heb al een Subforum aangevraagd bij Joriz. Het is tot nu toe afgekeurd. Als we uit de beginfase zijn zullen ze opnieuw kijken.

Ik wil de naam GTAGames of GTAForum niet gebruiken. Ik wil er gewoon een groots project van maken. Als de server heel erg succesvol word en Joriz er interesse in krijg kunnen we altijd onderhandelen met Joriz wat er tegenover staat als we dit maken. Maar de server moet eerst komen :D Dus ik zal eens een kaartje van San Andreas onder handen nemen en er \'Lots\' op zetten. Dat lijkt me handiger als ieder bijvoorbeeld voor het Mapping een eigen Lot heeft. Maar dat komt allemaal later. Dus wil je meedoen vul dan dit lijstje in:

[b]Forumnaam:[/b]
[b]SAMP-Naam:[/b]
[b]Wat ga ik doen:[/b]

Stuur dit gewoon in dit topic als mensen je MSN Adres mogen weten. En willen jullie zoveel mogelijk inschrijvingen in dit topic posten? Dan is mijn Inbox niet helemaal vol.

Ik vraag je MSN Adres omdat we dan met alle Projectleden \'Rond de tafel\' kunnen gaan. Voor overleg enzovoorts. Je mag me ook gewoon toevoegen op MSN. Mijn adres staat in mijn profiel

Ik heb al een paar leden maar die komen vanuit een ander topic. Ik hoop dat dit een succes word. En iedereen die meewerkt Succes

Gelieve in dit topic voortaan aan te melden. Dit omdat ik anderst teveel moet overplaatsen

Dit word de indeling:

Sanandreasradar-1.gif

Bewerkt: door zamg0d1

• Reacties 230
  • Bezichtigingen 16.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1146056
Wie zegt dat we 15scripters hebben :duh:

Tot nu toe(na mijn weten) hebben we er 4: Sandra, VWOer, WackoX en ik :Y

Ik bedoel dat jullie mensen aannemen terwijl je niet weet wat hun kwaliteiten zijn en of ze het überhaupt wel kunnen. Dus dan zit je zo aan 15 scripters.

Iedereen post, maar er staat bij eigenlijk niemand dat ze aangenomen zijn :7
Geplaatst:
comment_1146123

Ik bedoel dat jullie mensen aannemen terwijl je niet weet wat hun kwaliteiten zijn en of ze het überhaupt wel kunnen. Dus dan zit je zo aan 15 scripters.

Ik heb gezegd dat ik niet meer mee doe omdat ik aan men eigen servers ging werken

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1146207

Ik heb gezegd dat ik niet meer mee doe omdat ik aan men eigen servers ging werken

Dat is idd al bekend bij mij.

Maar zullen we ff overleggen welke Gamemodes in de server komen? Want dan pas kunnen we beginnen met het indelen. Ik ben zoiezo van plan om er een Stunt-gedeelte in te krijgen.

Bewerkt: door zamg0d1

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1148215

Maar zullen we ff overleggen welke Gamemodes in de server komen? Want dan pas kunnen we beginnen met het indelen. Ik ben zoiezo van plan om er een Stunt-gedeelte in te krijgen.

We kunnen echt niet beginnen als we dit niet hebben. Ik wil best een Map ervoor maken met Lots, maar dan moet er wel overlegd worden

Geplaatst:
comment_1148228

Beste iedereen,

Aangezien ik bezig ben met een eigen project, en daar veel tijd voor nodig heb meld ik me bij deze af voor dit project.

Ik wens jullie heel veel succes,

Fedmas

@Hieronder: Bedankt!

Bewerkt: door fedmas

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1148229
Beste iedereen,

Aangezien ik bezig ben met een eigen project, en daar veel tijd voor nodig heb meld ik me bij deze af voor dit project.

Ik wens jullie heel veel succes,

Fedmas

Succes met jouw project ;)

Geplaatst:
comment_1148257

Forumnaam:Juwayri

SAMP-Naam:Juwayri

Wat ga ik doen:

• Ik stel m'n testserver tot beschikking (Wel home-hosted maar tot nu toe nooit problemen mee gehad met meer dan 10 mensen)
  • En ik denk dat jullie wel genoeg scripters hebben (Je kunt er natuurlijk ook te veel hebben) maar als je wilt kan ik wel wat scripten (Heb ook nog wel wat liggen wat gebruikt zou kunnen worden)
  • En ik zou wel kunnen mappen.
  • In een later termijn zou ik heel misschien ook nog wel een website kunnen maken

Vragen? Ik hoor het wel via PB ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1149142

Wat ga ik doen:

• Ik stel m'n testserver tot beschikking (Wel home-hosted maar tot nu toe nooit problemen mee gehad met meer dan 10 mensen)
  • En ik denk dat jullie wel genoeg scripters hebben (Je kunt er natuurlijk ook te veel hebben) maar als je wilt kan ik wel wat scripten (Heb ook nog wel wat liggen wat gebruikt zou kunnen worden)
  • In een later termijn zou ik heel misschien ook nog wel een website kunnen maken

Ik vind het OK. Je word bijna aangenomen. Ik zal even overleggen. Ik denk dat je er wel bij mag. Mappen mag je wel. De Server mag ook wel. Maar dit laat ik aan de gevorderde scripters over of het wel goed is. En over de Site: Die maak ik denk ik zelf met hulp van internet. Maar je mag wel helpen. Ik weet nog niet welke Host ik gebruik. iig geen Freewebs ofzo...

Geplaatst:
comment_1149264

Wat ga ik doen:

Ik vind het OK. Je word bijna aangenomen. Ik zal even overleggen. Ik denk dat je er wel bij mag. Mappen mag je wel. De Server mag ook wel. Maar dit laat ik aan de gevorderde scripters over of het wel goed is. En over de Site: Die maak ik denk ik zelf met hulp van internet. Maar je mag wel helpen. Ik weet nog niet welke Host ik gebruik. iig geen Freewebs ofzo...

Ik ben ook wel gevorderd met scripten hoor ;)

Maar gaat veel tijd in zitten dus...

btw je kunt gewoon gratis host gebruiken, zoals 1stFreeHosting

en dan een .nl domein registreren voor 1 euro per jaar :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1150128

We kunnen echt niet beginnen als we dit niet hebben. Ik wil best een Map ervoor maken met Lots, maar dan moet er wel overlegd worden

Wanneer word dit overlegd? We kunnen niet beginnen als we niet weten wat er in de Server moet komen. Ik zit te denken aan Race, Stunt, RPG, Free Rome en Deathmatch/TeamDM

Geplaatst:
comment_1150360

Ik zat te denken aan huizen (random San Andreas?) die je dan kunt kopen als je lang op de server speelt, en dat je er ook in spawnd, Verder nog (Deathmatch) (mini) missions?

Als je een goed huizen + register systeem nodig hebt dan heb ik er wel een enorm goede

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1150402
Ik zat te denken aan huizen (random San Andreas?) die je dan kunt kopen als je lang op de server speelt, en dat je er ook in spawnd, Verder nog (Deathmatch) (mini) missions?

Als je een goed huizen + register systeem nodig hebt dan heb ik er wel een enorm goede

Dat vind ik een Super idee. Ik vraag me af wat de anderen ervan vinden. Is het dan mogelijk om ervoor te zorgen dat je een bepaalde online tijd gehad moet hebben om een huis te kunnen kopen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1150906
Kunnen we niet beter een zelf scripten?

Lekker orgineel is ook aantrekkelijk..

Ik weet niet of onze mensen dit willen scripten. Maar zullen we ff een snapmapje maken met huislocaties?

Ik heb dit gemaakt voor huis locaties:

Click here to view the SnapMap

Eentje zit bij Badlands bij een weg. Dat word denk ik ook een spawn plekje. Is het niet mogelijk om elke Criminal Rating niveau een verschillende spawnplek te geven?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.