Geplaatst: 21 oktober 200816 jaren comment_1145493 Hey, Ik heb een vraag over een texture op een muur plaatsen want als ik een texture plaats is het gelijk aan alle kanten maar dat wil ik dus niet. Zou je dus de zijden kunnen selecteren waarop je wél de texture wilt? Alvast bedankt
Geplaatst: 21 oktober 200816 jaren comment_1145518 Hey,Ik heb een vraag over een texture op een muur plaatsen want als ik een texture plaats is het gelijk aan alle kanten maar dat wil ik dus niet. Zou je dus de zijden kunnen selecteren waarop je wél de texture wilt? Alvast bedankt Convert je muur naar ''Editable Poly'' (Rechtermuisknop > Convert to > Editable Poly). En druk op ''4'' (van je toetsenbord). (Polygon selection) Succes! Je kan je 3DSMax vragen ook in deze topic stellen.
Geplaatst: 21 oktober 200816 jaren Auteur comment_1145583 bedankt het werkt! En ik zal voortaan m'n vragen in dat topic vragen.
Hey,
Ik heb een vraag over een texture op een muur plaatsen want als ik een texture plaats is het gelijk aan alle kanten maar dat wil ik dus niet.
Zou je dus de zijden kunnen selecteren waarop je wél de texture wilt?
Alvast bedankt