Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!
Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.
Dit gaat nog komen:
-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.
-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.
-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.
-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt
Laatste info:
-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.
* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.
** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.
---Leider----
Remi-X
---Sketchup modellers---
Remi-X
dutchgod
Jozz
BC7
MFCL
senneken
Danoontje_NL
tommyfrogy
Timske
---3DSMAX/GMAX modding---
Timske
MFCL
---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---
BC7
---CLEO3 Modding---
MFCL
BC7
---Artworks en Logo's---
Unmountable Tijmen
---Convertering---
Beagle
---Overig---
Alvast heel veel dank aan de crew!
-Gezocht-
Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:
-Interieur
-Afwerking modeller.
-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive
Cache-Control: max-age=0
nodig was?
Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.
Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!
Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.
Laatste info:
-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.
Screens, nieuwste screen altijd vooraan:
Bewerkt: door Remi-X