October 27, 200817 yr wat heb je nodig om vice city te modden? en hoe moet het? ik wil 3 nieuwe motors er in zetten (in het spel)maar misschien ook wel een ultimate mod Edited October 27, 200817 yr by gta fan1
October 27, 200817 yr Wil je je eigen mods maken of alleen een gedownloade erin zetten? In dat geval moet je IMGTool downloaden en in de readme kijken welk voertuig je mod moet vervangen.
October 27, 200817 yr Het beste kun je Vice City modden met de IMG Tool, zo weet je zeker dat het goed gaat en dat het je eigen schuld is als het fout gaat. Installers willen namelijk vaak problemen geven. IMG Tool kun je >>hier<< downloaden, en een handleiding om te modden met IMG Tool vind je >>hier<<.
October 28, 200817 yr Author ik heb een probleem,als ik het bestand sanchez.txd en .dff wil verwijderen komt dit er te staan: er staat: Dir file error! It might be in use.. exiting.... wat heb ik fout gedaan? Edited October 28, 200817 yr by gta fan1
October 28, 200817 yr Heb je gta3.img wel van alleen lezen af? En die bestanden die je er in zet ook?
October 28, 200817 yr Author als ik die map aanvink op alleen lezen,en als ik dan nog een keer bij eigenschappen kijk,dan staat hij niet meer aangevinkt. hoe kan dat
October 28, 200817 yr als ik die map aanvink op alleen lezen,en als ik dan nog een keer bij eigenschappen kijk,dan staat hij niet meer aangevinkt. hoe kan dat Hij moet juist uitgevinkt zijn
October 28, 200817 yr Author oeps had het verkeert gelezen.sorry Edited October 28, 200817 yr by gta fan1
October 28, 200817 yr Author als ik op commands en daarna ad druk en ik voer het bestand in komt er te staan:file acces denied. wat is er fout gegaan? Edited October 28, 200817 yr by gta fan1
October 28, 200817 yr Ten Eerste: Waarom doe je delete file en dan add? Je kan beter "replace" doen, of je het archief niet te rebuilden En wat hij de hele tijd zegt is dat je San Andreas map (GTA3.img vooral ) In gebruik is. Sluit alles wat ermee te maken kan hebben. (Ook Daemon Tools ) Edited October 28, 200817 yr by Beagle
October 28, 200817 yr ikzelf vind dirmanager beter maar de 1e stap moet je NIET volgen, dat kan tot nare gevolgen leiden (crashing!) http://www.jvtdesign.net/ideal_vc/instal_dff_txd.php
October 29, 200817 yr Weet weten onlangs wel dat het over VC gaat, maar wat is de foutmelding of wat werkt er dan niet? Je wilde toch een paar mods in je VC zetten?
October 29, 200817 yr Author als ik commands->add doe om de mod toe te voegen(ik heb de .dff en de .txd al verwijdert van de normale motor)komt er te staan: file acces denied en dan reageert img tool niet meer en ik wil inderdaad mods in vice city zetten maar dat wil niet Edited October 29, 200817 yr by gta fan1
October 29, 200817 yr Heb je wel toestemming om dingen te veranderen? Ik bedoel of je admin bent van je computer? Heb je de rechten?
wat heb je nodig om vice city te modden? en hoe moet het? ik wil 3 nieuwe motors er in zetten (in het spel)maar misschien ook wel een ultimate mod
Edited by gta fan1