Geplaatst: 29 oktober 200816 jaren comment_1155081 Leden Jaja, Groot-Duimpje heeft een nieuwe Sig, Hij wilt wel eens weten wat jullie hiervan vinden, tevens wil ik erbij vermelden dat hij is gemaakt door Hiddos.Succes mensen .. ________________________________________________________________ Bewerkt: 29 oktober 200816 jaren door Groot-Duimpje
Geplaatst: 29 oktober 200816 jaren comment_1155102 nice...als je die 30 meter naar hiddos loopt (want zover woont hij bij jouw vandaan ) zeg maar dat hij het goed kan...niet te druk, mooi simpel
Geplaatst: 30 oktober 200816 jaren comment_1155616 als je die 30 meter naar hiddos loopt (want zover woont hij bij jouw vandaan ) zeg maar dat hij het goed kan...niet te druk, mooi simpel Zal ik doen Gedaan
Geplaatst: 30 oktober 200816 jaren comment_1155629 Simpel maar strak Op zich is de sig wel leuk in elkaar geknutseld. Mooie compositie.... Wat ik alleen weg jammer aan deze sig vind, is dat hij van erg lage kwaliteit is. De tekst is ook wel in orde. Hij is zeker mooi om als signature te dragen. Eigenlijk heb ik er niet zo heel veel over te zeggen.
Geplaatst: 30 oktober 200816 jaren Auteur comment_1156065 Simpel maar strak En dat was juist de bedoeling
Leden
Jaja, Groot-Duimpje heeft een nieuwe Sig, Hij wilt wel eens weten wat jullie hiervan vinden, tevens wil ik erbij vermelden dat hij is gemaakt door
Hiddos.Succes mensen ..