Jump to content
  • Reacties 318
  • Bezichtigingen 51.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_140441

ja, dat wou hij nie doen, maar het probleem is al opgelost :)

EDIT: dit snap ik niet:

-Maak een nieuw .txt bestand: test.txt Rename deze naar test.col

-Open de COL, ga naar file, load.

-Ga nu naar file, save as en sla de col op over de oude (test.col)

Bewerkt: door ICE COLD KILLA

Geplaatst:
comment_140639
je moet er .X ook nog achter zetten, bijv. huis.X

Dit is niet waar Timotees, hij heeft waarschijnlijk niet de goede extensie genomen. Bij een X file hoef je alleen de naam te typen, maar bij de dff moet je er .dff achter zetten.

maar hoe zit het dan met dit:

-Maak een nieuw .txt bestand: test.txt Rename deze naar test.col

-Open de COL, ga naar file, load.

-Ga nu naar file, save as en sla de col op over de oude (test.col)

  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_168996
effe een vraagje waar moet ik hem neer zetten

in vc\DATA\Maps ;)

ik heb ook ff een vraag hoe komt het dat als ik iets in sketsup maak met 2teksturen of meer ze dan vervalen in vice city?

Je moet wel alle textures die je gebruikt in je .txd bestand zetten he!

Geplaatst:
comment_169038

Ow en ik bedenk met net:

Soms zijn de namen van de textures te lang en kort SketchUp ze af.

Dan moet je de namen van je textures daar ook in veranderen.

Je kan controleren hoe ze heten door in TXDbuilder 'DFF check' te kiezen.

Ik denk dat dit je vraag oplost ;)

Geplaatst:
comment_170287

Werkt deze ook bij GTA San Andreas, dan kan ik deze voor mijn clothes shop maken, en zien deze er realistisch uit in GTA SA, en jmmr dat de Moo Mapper er nie uit is voor SA, die ga ik dan wel hard nodig hebben

Bewerkt: door Big Bear

Geplaatst:
comment_170467
Werkt deze ook bij GTA San Andreas, dan kan ik deze voor mijn clothes shop maken, en zien deze er realistisch uit in GTA SA, en jmmr dat de Moo Mapper er nie uit is voor SA, die ga ik dan wel hard nodig hebben

Het werkt ook met San Andreas ja, het is wel realistische, met 3ds max 7 haal je er mee uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.