Jump to content
  • Reacties 318
  • Bezichtigingen 51.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_200308
Ok, het gaat als volgt:

1- Je hebt het bestand *.3ds nodig om later een DFF/COL uit te krijgen, dus ga naar File->Export->3d Models en kies *.3DS

2- Je hebt een *.3Ds bestand, open nu het programma Z-modeler 1.07b

3- Vanuit hier maak je een DFF en een bestand (X) dat je nodig hebt om de COL te maken, ga naar export en kies *.DFF/*.COL vul de DFF naam in (met .dff erachter!). Klik op Export en kies VICE CITY

4-Ga nu nog eens naar Export, maar kies nu *.x en sla hem op onder dezelfde naam

5-Open de Colmaker van Steve-m en laad je X bestand, ga naar opties->mirror en kies X-as, vul dan de naam van de col in en maak de col

6-Open de TXDbuilder en voeg al je BMP texturen toe, druk op Build TXD

kan die ook voor GTA SA ?? vb wat jij een korte duidelijke tutorial aangegeven heb , dus mijn vraag nu, is die ook bruikbaar voor gta sa?

Geplaatst:
comment_200320

oke nu lukt et wel :klap:

nu kan ik hoop ik wel weer verder met 1 van die toturials en anders vraag ik et wel :$

thx _O_

*hoe kan je weten wat je meot maken met die txd workshop zodat het huis de goeie kleuren krijgt :$

Bewerkt: door kaaspizza

Geplaatst:
comment_200718

oke euhm,.,

ik had net geprobeerd gta vc te installeren.,. maar die cdeetjes zijn een beetje naar de knoppen en doet et neit meer.,.

dus heb ik all1 sa.,.

is het daar ook al mogelijk mee om dll, col, txd bestanden in te modden.,.

en welke proggies heb ik daar voor nodig?

thx..... alweer.... :$

oke ik heb hem in moo mapper op de map van gta 3 gekregen..

alleen nu is de schans die ik gemaakt hebt..

veelste groot..

hoe kan je hem kleiner maken..?

want in sketchup had ik hem neit zo enorm groot gemaakt

verder als je hem opslaat in moo mapper

zit ie dan ook meteen helemaal in het spel?

iig hardstikke bedankt voor alle hulp :klap: zonder jou was ik nergens :)

Geplaatst:
comment_201361

IK heb een groot probleem. ik heb een object gemaakt met sketchup, ik heb daar toen een coll file, een dff, en een txd van gemaakt. en met moomapper in mijn vc gezet maar telkens als ik nu een game begin loopt die vast :?:? doe ik iets fout???

Geplaatst:
comment_201416

ik heb een probleempje.. :puh:

ik heb in

\Gta sa\GTA San Andreas\data\maps\vegas

vegasW.ipl perongelijk verandert..

en nu doet de game het niet meer.,.

ik weet neit of het daar door kan komen maar kan iemand me mss de inhoud van die map geven :-(

Geplaatst:
comment_204085

HEE wauzie,,

je tut. is heel goed..

ik werk liever met sketchup.. ik heb dus een gebouw gemaakt. maar HOE krijg ik die in SA.. dat staat namelijk NIET in de lijst van tutorials.. zou je daar ook een tutorial van kunnen maken. of uitleggen hoe ik een sketchup model in SA kan krijgen.. Bedankt _O__O_

Geplaatst:
comment_204109
HEE wauzie,,

je tut. is heel goed..

ik werk liever met sketchup.. ik heb dus een gebouw gemaakt. maar HOE krijg ik die in SA.. dat staat namelijk NIET in de lijst van tutorials.. zou je daar ook een tutorial van kunnen maken. of uitleggen hoe ik een sketchup model in SA kan krijgen.. Bedankt _O__O_

ja, ik wil dat ook weten van hoe zet ik gebouwen van sketchup in SA want ik heb er een mooie villa gemaakt :D

Geplaatst:
comment_204114

Daarvoor kan je ook de tutorial van Wauzie volgen :Y.

- Exporteer je sketchup bestand naar .3ds formaat.

- Open 3ds max 7 en importeer het .3ds bestand.

- Volg nu de tutorial en het moet lukken ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.