Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

leuke gebouw glitch

ik weet iet of dat het al ondekt is maar

ik was aan het vliegen met een auto :D

(door die vliegende auto cheat)

ik vloog ergens tegen een gebouw

en ik ging er door!! :blink:

dan moet je uitstappen en je zweeft

alles is doorschijnend boven en onder je :rolleyes:

ik heb dat nog veel keer gedaan,

ik heb het ook nog met een jetpack gedaan

dat ging ook.

:lol:

Featured Replies

ik weet iet of dat het al ondekt is maar

ik was aan het vliegen met een auto :D

(door die vliegende auto cheat)

ik vloog ergens tegen een gebouw

en ik ging er door!! :blink:

dan moet je uitstappen en je zweeft

alles is doorschijnend boven en onder je :rolleyes:

ik heb dat nog veel keer gedaan,

ik heb het ook nog met een jetpack gedaan

dat ging ook.

:lol:

Oohja? met zo'n auto kan ik me nog voorstellen, maar met een jetpack??

'k vlieg vaak genoeg rond met een jetpack maar kan niet door gebouwen heen...

is het een speciaal gebouw??? of heb je da bij meerdere?

Jaw heb ik ook wel eens. Dan vlieg ik en dan vlieg ik ergens doorheen.

kunnen jullie mischien een kaart plaatsen waar jullie dat hebben dat wil ik namelijk ook wel eens een keer zien :puh:

  • Author

het is hier -------->map

voor ik het vergeet

het is in de inkomhal

je moet iets boven de palen vliegen

dan ben je er door

Edited by azert

Wooot, Ik ben ni in een gebouw Vet :)

:D hahaha mij is het ook gelukt

:lol: Thx voor de Tip mense.. ben er nu ook in B) :rolleyes:

tja, der inkomen is niet zo moeilijk, maar kun je er verder ook nog iets mee :rolleyes:

nou ik kom er niet in zou wel aan mij kliggen maar ach laat het ook maar <_< :(

is dit weer iets nieuws ofzo??

JPG bestanden via Rapidshare hosten :wacko: ...doen dan imageshack

hahahaa cooooooooool, maar die map doet het niet. maar echt goed gevonden

hahahaa cooooooooool, maar die map doet het niet. maar echt goed gevonden

bij mij doet ie het wel :o gwoon op free drukken en dan een ff wachten ;)

Voor iedereen die trubbels heeft met Rapidshare heb ik 'm maar even als bijlage gedaan hier. Afbeeldingen kun je beter met Imageshack uploaden, dat gaat wat vlotter, en dan kun je het ook nog 's op het forum zetten. ^_^

post-86-1113408683.jpg

  • 1 month later...
Voor iedereen die trubbels heeft met Rapidshare heb ik 'm maar even als bijlage gedaan hier. Afbeeldingen kun je beter met Imageshack uploaden, dat gaat wat vlotter, en dan kun je het ook nog 's op het forum zetten. ^_^

bedankt !!! nu kan ik er ook in :rolleyes: :D :lol:

  • 1 month later...
het is hier -------->map

voor ik het vergeet

het is in de inkomhal

je moet iets boven de palen vliegen

dan ben je er door

kun je a.u.b beschrijven waar ie ligt.ik zie de kaart nie :unsure:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.