Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1164519
Ik zoek blueprints van voertuigen/bezems/toverstaffen/andere dingen uit de Harry Potter series, maar ik kan er geen vinden. Mischien 1 van jullie??

Ik denk niet dat daar echte blueprints van zijn, je vind meer met Google Afbeeldingen. Overigens is dit een goede blueprintsite.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1164630
Ik zoek blueprints van voertuigen/bezems/toverstaffen/andere dingen uit de Harry Potter series, maar ik kan er geen vinden. Mischien 1 van jullie??

Ik denk niet dat daar echte blueprints van zijn, je vind meer met Google Afbeeldingen. Overigens is dit een goede blueprintsite.

Dan moet ik dus zelf blueprints maken van de afbeeldingen... Jammer :puh:
Geplaatst:
comment_1164683
Das waar :puh: Alleen ik ben dus net begonnen met 3DsMax en hoe kan ik met alleen de zijkant hem ook mooi in de goede vorm krijgen?

Nou, autos kan je niet alleen met zijaanzicht maken. Maar een bezem is gewoon een cilinder.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1164690
Das waar :puh: Alleen ik ben dus net begonnen met 3DsMax en hoe kan ik met alleen de zijkant hem ook mooi in de goede vorm krijgen?

Nou, autos kan je niet alleen met zijaanzicht maken. Maar een bezem is gewoon een cilinder.

Owhja, Die cilinder iets uitrekken en dan ziet het er wel mooi uit :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.