Jump to content
Geplaatst:
comment_1169293
gallery_33831_32_19344.png

Domino Day 2008

In navolging van het topic van 2007 en het topic van 2006, hier het Domino Day topic van 2008!

Vanavond gaat het grote tv spektakel weer beginnen. Gaan jullie kijken? Vinden jullie het leuk? Denk je dat het record aantal domino steentjes verbroken gaat worden? Kortom; alles over Domino Day kan je in dit weekend kwijt.
Op deze site zie je veel screens, filmpjes, etcetera.
Vandaag is de 10de editie van Domino Day, daarom gaan ze voor 10 records. Ik ben benieuwd wat ze ervan brengen.

Domino Day, te zien vanaf 19.25 op SBS 6!

• Reacties 68
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1169738

Heb mij TV uit gezet. :duh:

Word gek van die reclame's. En dan komt er ook nog zon belspel trutje voorbij met die vreselijk moeilijke vragen.

Dominoday is leuk, maar die reclame's verpesten het. Ik lees hier straks wel of het record gehaald is. ^_^

Geplaatst:
comment_1169739

Kheb ook een soort van Liefdie haat relatie met Domino Day vind het afgrijselijk irritant die Challenge's maar ondertussen ook wel weer spannend kan absoluut niet tegen die stomme reclames die er om de 15 minuten tussendoor knallen, maarja dan ga ik maar weer even achter de pc zitten om me hyves en gta forum te checken topic viel me nu ook pas net op... hoop wel dat we het gaan halen maar ziet er wel goed uit tot nu toe

PS : wat ik al eerder heb gezegt deze avond tegen me moeder : die **** is blond..maar als we deze vragen niet zouden kunnen beantwoorden... dan of ben je HEEL dom...of ben je blind... wat een *** :schater:

Bewerkt: door Sa_bulldog

Geplaatst:
comment_1169746

-Nieuw Wereldrecord, met de berg. 12 meter hoog de dominostenen bereikt

-Nieuw Wereldrecord, kleinste dominostenen

-Nieuw Wereldrecord, grootste dominostenen

-Nieuw Wereldrecord, langste muur ooit gevallen

-Nieuw Wereldrecord, langste spiraal ooit

-Nieuw Wereldrecord, hoogste toren met domino stenen gemaakt

-Nieuw Wereldrecord, snelste dominostenen omgevallen 4.21 seconden op 30 meter

-Nieuw Wereldrecord, de meeste dominostenen op een dominosteen

-Nieuw Wereldrecord, grootste veld ooit. 1.000.000 stenen

-Eerste challenge Gelukt

-Tweede challenge Mislukt

-Derde challenge Gelukt

-Vierde challenge Gelukt

Aantal stenen gevallen: 4.345.027

Wereldrecord voor de meeste dominostenen om laten vallen, hebben we verbroken

Bewerkt: door Wiermans

Geplaatst:
comment_1169755
-Nieuw wereldrecord met de berg. 12 meter hoog de dominostenen bereikt

-Nieuw Wereldrecord kleinste dominostenen

-Nieuw Wereldrecord grootste dominostenen

-Nieuw Wereldrecord langste muur ooit gevallen

-Nieuw Wereldrecord langste spiraal ooit

-Nieuw Wereldrecord Hoogste toren met domino stenen gemaakt

-Nieuw Wereldrecord snelste dominostenen omgevallen 4.21 seconden

-Nieuw Wereldrecord de meeste dominostenen op een dominosteen

-Eerste challenge gelukt

-Tweede challenge mislukt

-Derde challenge Gelukt

Zoo gaat hij goed! :tu:

Keep it Going! :Y

Geplaatst:
comment_1169778
Ik zie geen huilende snoetjes....gaat niet goed ^_^

Jij hebt pech. :Y

Ze hebben het wereldrecord. :dans: Over de 4,3 miljoen!!! 10 wereldrecords op 1 avond. :puh:

:dans: :dans: :dans: :dans:

Ik heb de hele uitzending gezien.

Ik vond de domino day van vorig jaar een stuk leuker.

Geplaatst:
comment_1169785
Ik heb me echt dik zitten irriteren aan .dat wijf met haar belspel. Ah, we hebben weer wat bereikt. Die 700 steentjes op dat ene steentje was wel nice ^_^

Jammer dat ie niet is gevallen :N. Vorig jaar was idd mooier. Dit jaar was het echt om dat record te verbreken. Een veld dan 1 000 000 steentjes had, dan krijg je dat record wel snel.

Geplaatst:
comment_1169813

Dat belspel is fantastisch... Weer een kenmerk aan onze (typische) Hollandse inwoners, die denken dat ze oh zo slim zijn. Het niveau van de opdrachten waarmee wat gewonnen kan worden is uitermate hoog. En dat valt ook weer terug te zien aan het niveau van de inwoners van Noord-Holland e.o. (met alle respect - Ik duid vooral in de richting van de zaanse kampers)

Ohja, die steentjes waren ook weer een goddelijke toef slagroom voor het oog

Geplaatst:
comment_1169832
Kheb ook een soort van Liefdie haat relatie met Domino Day vind het afgrijselijk irritant die Challenge's maar ondertussen ook wel weer spannend kan absoluut niet tegen die stomme reclames die er om de 15 minuten tussendoor knallen, maarja dan ga ik maar weer even achter de pc zitten om me hyves en gta forum te checken topic viel me nu ook pas net op... hoop wel dat we het gaan halen maar ziet er wel goed uit tot nu toe

PS : wat ik al eerder heb gezegt deze avond tegen me moeder : die **** is blond..maar als we deze vragen niet zouden kunnen beantwoorden... dan of ben je HEEL dom...of ben je blind... wat een *** :schater:

Die reclame dingen zijn gewoon te makelijk, iedereen boven een leeftijd van 2 jaar kan dat met gemak doen,

Ze draait die dingen om, 30 seconden lang blijven ze open staan terwijl je na 2 seconden al weet welke het is, en vervolgens doet ze ze dicht om ze even later weer 3 x open te doen.... Gewoon fking schooiers dat.

Maar ik vond het domino zelf wel mooi dit jaar. :7 Alleen op het begin leek er zo veel fout te gaan... vond ik tenminste ^_^ Maarja.. ze hebben het record.

Geplaatst:
comment_1169858

die belspelletjes zijn vreselijk irritant met die trut :duh:

maar dat doen ze gewoon om te kijken waar de meeste mensen wegkomen die het kijken

maar voor de rest was het wel leuk

Bewerkt: door gta fan1

Geplaatst:
comment_1169865
die belspelletjes zijn vreselijk irritant met die trut :duh:

maar dat doen ze gewoon om te kijken waar de meeste mensen wegkomen die het kijken

Nope, die belspelletjes gaan allemaal voor het geld. M'n vader had voor de gein een SMS'je gestuurd, waarna hij er ook één terug kreeg. Om 'meer kans te maken' op die gewèldige prijs, moest je nog een SMS'je sturen (5 SMS'jes maken meer kans dan 1 SMS'je, op die manier). Als je nou 10 SMS'jes verstuurd, zijn zij alweer €6,- rijker (60 cent per SMS, toch?), en dat bij slechts één persoon. Moet je nagaan als 100 mensen 10 SMS'jes sturen; €600,- erbij, makkelijk verdiend toch?

Vond de 10 wereld-records mooi om te zien, vooral die 700 steentjes op één enkel steentje (die beker). Sommige andere records vond ik niet bepaald indrukwekkend, maar toch leuk dat we nu 10 records op onze naam hebben staan. De velden zelf zagen er zoals gewoonlijk weer indrukwekkend uit, er zitten portretten bij waarbij ik me steeds weer verbaas.

Edit@Zaahed:

Je bent helaas één dag te laat.. :7

Bewerkt: door Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.