Jump to content
Joriz

Release datum Grand Theft Auto IV: Episodic Content bekend!


gallery_1_5_6407.jpg
De Amerikaanse krant USA Today heeft in hun technology sectie een artikel geplaatst over de episodic content (uitbreiding) voor GTA4. De episodic content van GTAIV die exclusief voor de XBox 360 uit komt onder de naam Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned zal in het artikel niet zomaar een vervolg op het verhaal van Niko Bellic gaan. Volgens USA Today zal de episodic content gaan over Johnny Klebitz die behoord tot de motorbende 'The Lost' (vergelijkbaar met de Hells Angels). In het artikel zegt Dan Houser, vice-president van Rockstar Games, dat het verhaal dus zeer anders zal zijn dan alles rondom Niko Bellic aangezien Johnny een totaal andere achtergrond heeft, verder wil Dan Houser helaas (weer) niet veel zeggen. De episodic content zal op dinsdag 17 februari 2009 als download beschikbaar komen op Xbox
tn_gallery_1_105_228282.jpg
Live Marketplace. Aangezien Microsoft 50 miljoen heeft betaald om deze episodic content exclusief naar de Xbox te komen (en niet naar de Playstation 3) zal wel voor de episodische content moeten worden betaald. Hoeveel is helaas nog niet bekend al zal het aankoopbedrag waarschijnlijk tussen de 10 en 25 Euro gaan liggen.

Met dank aan dvt voor het melden van dit artikel in USA Today.

Update: Inmiddels hebben we 4 nieuwe screenshots van Rockstar Games ontvangen van GTA IV Episode 1: The Lost and Damned. Deze zijn te bekijken in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi, maar ik heb nu mijn PS3 aangesloten. En niet meer mijn 360, want ik neem hem mee naar Roemenië. Dan kan ik hem daar downloaden, word volgens mij erg mooi. En het is al goed nieuws! :tu:

Edit:1e Reactie! :dans:

Bewerkt: door GTA Haas

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Godverdomme, waarom komt dit toch op de Xbox en niet op de PS3. De Playstation is zoveel beter dan Xbox en dan moet er zoiets komen. :( Nouja, misschien kan ik het toch ooit eens spelen bij een vriend ofzo. ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Godverdomme, waarom komt dit toch op de Xbox en niet op de PS3. De Playstation is zoveel beter dan Xbox en dan moet er zoiets komen. :( Nouja, misschien kan ik het toch ooit eens spelen bij een vriend ofzo. ^^

omdat r* zich laat omkopen :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Godverdomme, waarom komt dit toch op de Xbox en niet op de PS3. De Playstation is zoveel beter dan Xbox en dan moet er zoiets komen. :( Nouja, misschien kan ik het toch ooit eens spelen bij een vriend ofzo. ^^

Waarom wordt de Xbox dan zoveel meer verkocht als de PS3?

Godverdomme, waarom komt dit toch op de Xbox en niet op de PS3. De Playstation is zoveel beter dan Xbox en dan moet er zoiets komen. :( Nouja, misschien kan ik het toch ooit eens spelen bij een vriend ofzo. ^^

omdat r* zich laat omkopen :(

Hoezo laat Rockstar zich omkopen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoezo laat Rockstar zich omkopen?

Omdat ze 50 miljoen hebben ontvangen om Episodische content exclusief voor de Xbox 360 te maken.

We hebben inmiddels maar liefst vier screenshots van GTA IV Episode 1: The Lost and Damned ontvangen. Deze zijn hier in de galerij te bekijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Godverdomme, waarom komt dit toch op de Xbox en niet op de PS3. De Playstation is zoveel beter dan Xbox en dan moet er zoiets komen. :( Nouja, misschien kan ik het toch ooit eens spelen bij een vriend ofzo. ^^

Waarom wordt de Xbox dan zoveel meer verkocht als de ps3?

Mogelijk vanwege het enorme prijsverschil en omdat de xbox360 al een jaar langer op de markt is.

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat deze content ook nog wel op pc komt, want de xbox is ook van microsoft en windows live ook die de meeste pc spellen uitgeeft.

Ik denk dat hij nog wel uit komt maar dan veel later.

De pc gamers (ik ook) mogen blij zijn dat gta 4 op pc komt. _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoezo laat Rockstar zich omkopen?

Omdat ze 50 miljoen hebben ontvangen om Episodische content exclusief voor de Xbox 360 te maken.

We hebben inmiddels maar liefst vier screenshots van GTA IV Episode 1: The Lost and Damned ontvangen. Deze zijn hier in de galerij te bekijken.

Daar Haalt Rockstar dikke winst op.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...