Jump to content

[WIP] Voozer


Puma

Recommended Posts

wip71lr9.jpg

wip72bn6.jpg

wip73lc1.jpg

Heb het model van de Voodoo als begin gebruikt, nadat ik het helemaal gestript had (zelfs geen interieur meer, dus alleen nog de aluminium platen die op de buitenkant zitten, om 't zo te zeggen). Begin:

beginom0.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    10

  • handsom

    3

  • .Senne

    3

  • Beagle

    3

Ik vind deze eigenlijk wel een stukje minder mooi.. Het is nog steeds WIP natuurlijk :clown:

Maar, het mag écht wel wat meer polys hebben hoor :puh: Pic3: Dat is zo weinig-polys-maar-toch-gesmoothd, is eigenlijk niet zo mooi. Ik vind de achterkant ook een beetje een rare vorm hebben, misschien ligt het aan de render? En in de voorkant, die 2 gaten onder, mogen ook wat meer polys in :clown:

Oftewel, leuk, maar mag wel een béétje high polyer :puh:

Verder, ga zo door :)

Link to comment
Delen op andere websites

Pic3: Dat is zo weinig-polys-maar-toch-gesmoothd, is eigenlijk niet zo mooi. Ik vind de achterkant ook een beetje een rare vorm hebben, misschien ligt het aan de render? En in de voorkant, die 2 gaten onder, mogen ook wat meer polys in :clown:

Als je de tekst leest die ik post (die post ik namelijk niet voor niks) had je geweten dat dat het gestripte model is waar ik mee begonnen ben...

Achterkant is bijna af, heb een opening tussen de grille en de motor gemaakt en wat gaten, verder nog kleine detaillering aan het interieur.

wip121yu2.jpg

wip122vh3.jpg

wip123ju0.jpg

wip125aa2.jpg

wip124dj8.jpg

wip126wa1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

dat bedoelde je er toch ook mee, er is geen reden om zo fel te reageren, hij zij alleen dat dat beter kon, dat wil toch niet zeggen dat er er al mee bezig was het gestripte model aan te passen (er stond ook bij dat het een begin was)

Link to comment
Delen op andere websites

dat bedoelde je er toch ook mee, er is geen reden om zo fel te reageren, hij zij alleen dat dat beter kon, dat wil toch niet zeggen dat er er al mee bezig was het gestripte model aan te passen (er stond ook bij dat het een begin was)

*offtopic*

Tegen wie heb je het en wat bedoel je?

Link to comment
Delen op andere websites

ehm... het laatste plaatjes zijn een beetje erg LELIJK[/font]

de voorgaande plaatjes zijn mooier ^_^

--------------------------------------------------------------------------------------------

ps: niet lullig bedoeld :bier:

Bewerkt: door MFCL
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ziet er idd uit als een jaren 80 sf auto... wordt het weer zo'n vliegende net as je met die alpha heb gedaan? want dar is wel vet die handling ook... En dat voor SketchUp nogwel...

KUTGW! (wat betekent KUTGW eigelijk iedereen zegt dat altijd voor succes ofzo?)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...