Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

raak je gtasa nog wel eens aan ???

ik raak het spel nie meer aan tenzij er iemand langskomt met kinderen of vrienden enz.

dus ik heb anders gekozen.

en mijn reden is dat ik het nie meer aanraak = te saai :(:(:(

kwil graag ook jullie reden weten :lol:

raak je gtasa wel eens aan ??? 3 members have voted

  1. 1. raak je gtasa wel eens aan ???

    • 1: nee
      7%
      4
    • 2: soms
      21%
      11
    • 3: ja
      65%
      34
    • 4: anders ( bijv: vriend komt langz etc. )
      5%
      3

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

omdat ik niet van mijn broer mag spelen <_< daarom heb ik op nee gestemt

natuurlijk raak ik het nog aan, ik speel het nog ;)

ik wel als er een vriend langs komt ;)

dan gaan wel samen oma's kapot knallen :lol:

De laatste tijd heb ik het niet meer gespeeld.. ben helemaal into Gran Turismo 4 nu :)

ik heb gestemd op soms want mijn klijne broertje heeft de PS2 overgenomen met FIFA street <_<

ik heb gestemd op soms want mijn klijne broertje heeft de PS2 overgenomen met FIFA street <_<

Tja zulke problemen ken ik ;)

Maar ik speel San Andreas nog regelmatig!

blijft gewoon vet! :lol:

Ik speels San Andreas nog gewoon :). Probeer de 100% te halen ;).

Dus ik heb op ja gestemt.

ik ok nog soms maar soms voor

afwisselling ok mortal kombat deception

Als ik het uitgespeeld heb dan speel ik andere spellen maar soms speel ik SA voor te tunen ;)

Als ik het uitgespeeld heb dan speel ik andere spellen maar soms speel ik SA voor te tunen ;)

kun je voor het tunen niet beter nfsu2 doen?

PS:ik vind SA nog steeds een top spel!!!!

@Royce Da 5'9'' : is het de bedoeling dat je een hele pagina vol met jou naam krijgt ofzo?? want je bent nogal aan het spamboosten <_<

Edited by kraay

Als ik het uitgespeeld heb dan speel ik andere spellen maar soms speel ik SA voor te tunen ;)

kun je voor het tunen niet beter nfsu2 doen?

PS:ik vind SA nog steeds een top spel!!!!

Need For Speed Underground 2 is Racen maar geen reallife

Maar in Gta SA kun je alles met je auto doen <_<

Volgens mij is ook zo'n topic in het gtagames.nl praatforum

Maar goed ik speel nu gt4 en soms is Gta san andreas

ik raak het zeker aan want ik speel het nog bijna elke dag

ik speel er soms wel nog op

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.