raak je gtasa nog wel eens aan ???
raak je gtasa wel eens aan ??? 3 members have voted
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
ik raak het spel nie meer aan tenzij er iemand langskomt met kinderen of vrienden enz.
dus ik heb anders gekozen.
en mijn reden is dat ik het nie meer aanraak = te saai


kwil graag ook jullie reden weten :lol: