Jump to content
Joriz

Rockstar Games werkt aan oplossing GTA4 problemen!


gallery_1_5_7097.jpg
Nu Grand Theft Auto 4 een dag uit is voor de PC blijken er toch wel een redelijk aantal mensen technische problemen te hebben met GTA4 (zie tevens onze poll). Rockstar Games is op dit moment zeer druk bezig met het maken van een patch voor GTA4, waarmee deze problemen worden opgelost. Tevens updaten ze regelmatig hun support sectie. NVidia is op dit moment ook bezig met het maken van nieuwe drivers waar GTA4 beter op werkt, dus officiële oplossingen komen binnenkort. Veel onofficiële oplossingen voor het repareren van problemen met GTAIV voor de PC zijn te vinden in de GTA4 Technische Problemen sectie van GTAForum.nl.
Natuurlijk bestaan er ook nog andere problemen zoals het niet uit bepaalde missies kunnen komen en bepaalde dingen in GTA4 niet kunnen vinden. Dit alles staat geheel in het Nederlands uitgelegd in de GTA4 walkthrough sectie op WikiGTA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hoewel ik geen GTA:IV heb ben ik toch blij dat ze er nu al veel aan doen :Y:) En toch ben ik altijd al zo geweest dat als een game net uit is het niet te kopen. Om de volgende redenen:

  • Prijs is dan hoger
  • Vaak nog veel Bugs
  • Veel onbekendheid rondom de game

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA IV voelt teveel aan als een goedkope port van de consoles (en dan de 360) naar de computer. De specs zijn vreselijk hoog voor functies die in andere games zodanig zijn geoptimaliseert zodat ze er beter uitzien én niet een computer uit 2050 nodig hebben om ze te kunnen zien. De bestruing is weer te console-achtig, de camera werkt niet mee. Naar mijn mening kan Rockstar beter 0 dollar in de onkraakbaarheid van het spel stoppen en daar voor in plaats meer aan extra dingen doen. De textures mogen wel zijn opgepoetst, maar ik wed dat ze al bij de consoleversies over überHD-textures beschikten en die hier gewoon weer inpakken in een opslagbestand voor de computer. Verder is er niet veel te klagen, al ben ik niet echt tevreden over hoe R* het deze keer heeft aangepakt. Van mij mogen ze de volgende keer weer voor Sony gaan prutsen, misschiend dat het dan weer goed komt met de computerversie. En Rockstar Games Social Club is onzin.

Ohja, nog over de Securom beveiliging:

Na zo'n 20 uur nadat de scenes de kopieën van de games in bezit hadden was de Securombeveiliging+RGCS beveliging gekraakt. Nu moeten ze nog alleen de schuddendecamera+auto'bugs' fixen. Ik weet niet hóeveel R* eraan heeft besteed, maar elke cent en seconde die ze eraan hebben besteed is nutteloos. 20 uur uitstelling van het mensen laten spelen van een gekraakte game... Als ze nou die uren en munten hadden besteed aan het meer compatibel maken met normale computers en dat soort stuff waren ze naar mijn mening veel populairder geweest. Dat de downloaders niet van de game kunnen genieten, oké, maar dat normale mensen de prijs ervoor moeten betalen is zéér zwak. Ze konden beter een soort no-cd beveiliging erinstoppen zoals in de vorige 3 games.

Bewerkt: door ikt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het was gewoon een slechte port, dat kon ik al lezen aan verschillende berichten op game-sites. Jammer dat ze zoveel tijd in dat anti kraak systeem hebben gestopt, hadden ze beter het spel fatsoenlijker kunnen porten, want qua graphics is het echt niet mooier als Far Cry 2, terwijl dat spel veel lagere systeemeisen heeft...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In plaats van SecuROM en al die andere shit hadden ze het eigenlijk gewoon een Steam-only game van moeten maken. Gewoon de game kopen en dan met een eenmalige serial activeren zodat hij voor altijd aan je account gekoppeld is. Geen stomme beveiligingen en automatische updates.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja het is zeer jammer dat dit allemaal moet gebeuren :(.

Ik hoop dat de MODS voor GTA IV vet worden, hoop dat we daar snel wat over horen:P.. Ik ben zeer benieuwd.

Helaas, Rockstar laat geen mods toe op GTA:IV.

Integenstelling als met San Andreas zal er dus ook geen MTA:IV of IV:MP uitkomen.

Ben ik anders trouwens wel zeer teleurgesteld om.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja het is zeer jammer dat dit allemaal moet gebeuren :(.

Ik hoop dat de MODS voor GTA IV vet worden, hoop dat we daar snel wat over horen:P.. Ik ben zeer benieuwd.

Helaas, Rockstar laat geen mods toe op GTA:IV.

Integenstelling als met San Andreas zal er dus ook geen MTA:IV of IV:MP uitkomen.

Ben ik anders trouwens wel zeer teleurgesteld om.

Ah damm, meen je dat? Daarom heb ik hem juist gekocht op PC, voor de Mods dacht ik, heb hem namelijk ook op X360... maar daar al uitgespeeld:(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja het is zeer jammer dat dit allemaal moet gebeuren :(.

Ik hoop dat de MODS voor GTA IV vet worden, hoop dat we daar snel wat over horen:P.. Ik ben zeer benieuwd.

Helaas, Rockstar laat geen mods toe op GTA:IV.

Integenstelling als met San Andreas zal er dus ook geen MTA:IV of IV:MP uitkomen.

Ben ik anders trouwens wel zeer teleurgesteld om.

Klopt maar dan ben jij niet goed op de hoogte.

In GTA IV zit standaard een multiplayer dus waarom een extra programma maken om online te kunnen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...