Jump to content

[2008] Vragen topic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    10

  • Pietje II

    9

  • PatrickW

    8

  • Jowx

    7

Even uit nieuwsgierigheid vragen waarom Beste Classic GTA kenner er dit jaar niet bij is. Mogelijks omdat het 'de' probleemcategorie is of gewoon vergeten? Al denk ik vooral aan het eerste, maar je weet maar nooit. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een idee voor een nieuwe categorie.

Want aangezien dit jaar er een chatroom hier op het forum is lijkt mij het wel een leuk idee om de categorie 'Actiefste Chatter' of 'Leukste Chatter' of iets anders wat betrekking heeft op de chatroom te plaatsen in de lijst van de categorie's waarop je leden kan nomineren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Beste topic : Foto-Album

Dit is wat ik de beste topic vind. Maar ik kwam erachter dat het een geblokkeerd lid is die deze topic heeft gemaakt.

De vraag. is de nominatie voor de persoon die de topic heeft gemaakt? (verwacht een : ja ) maar goed toch even voor de zekerheid.

Greetz Sa_Bulldog

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten de Forum Awards 2008 niet op de voorpagina komen bij nieuws? Zodat iedereen direct kan weten dat je kan stemmen.
Het is een GTA-site, dus voorpagina nieuws is niet alleen voor (actieve) leden, maar iedereen die kijkt. Om hier aan mee te doen en te stemmen moet je eigenlijk wel wat langer hier aanwezig zijn, denk ik.
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Beste topic : Foto-Album

Dit is wat ik de beste topic vind. Maar ik kwam erachter dat het een geblokkeerd lid is die deze topic heeft gemaakt.

De vraag. is de nominatie voor de persoon die de topic heeft gemaakt? (verwacht een : ja ) maar goed toch even voor de zekerheid.

Greetz Sa_Bulldog

Als ik het goed heb is dit niet voor het lid zelf, maar voor het topic zelf. Dus dat topic wat jij het beste vind mag je gewoon nomineren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Basssss: respectievelijk de beste speler in multiplayer en het lid dat het best is in savegames.

aangezien dit jaar er een chatroom hier op het forum is lijkt mij het wel een leuk idee om de categorie 'Actiefste Chatter' of 'Leukste Chatter' of iets anders wat betrekking heeft op de chatroom te plaatsen in de lijst van de categorie's waarop je leden kan nomineren.

Misschien de volgende keer, al lijkt het me persoonlijk lastig om hier leden voor te nomineren.

Beste topic : Foto-Album

Dit is wat ik de beste topic vind. Maar ik kwam erachter dat het een geblokkeerd lid is die deze topic heeft gemaakt.

De vraag. is de nominatie voor de persoon die de topic heeft gemaakt?

De award is in principe voor het topic en niet voor de starter. Als een topic een duidelijke link heeft met het geblokkeerde lid in kwestie (bijvoorbeeld een topic om aandacht te trekken zoals ze wel eens in Feedback verschijnen) wordt een nominatie niet toegestaan, maar in het geval van het fotoalbum zie ik geen probleem. Dit is immers een algemeen topic dat nog steeds door allerlei leden gebruikt wordt.

Hoeveel mag je iemand nomineren?

Bv voor beste mega lid en voor behulpzaamst lid?

Als je vindt dat iemand voor meerdere awards in aanmerking komt, dan mag je hem/haar voor meerdere categorieën nomineren.

Link to comment
Delen op andere websites

"Lekkerste-maar-niet-verwijderde signature" mag ook wel bij de categorieën wezen :puh:

EDIT: Bijv: De avatar (K'weet het, is een avatar) van Zeaas (av-103325.gif), of de signature van de gebande unmountable Tijmen :)

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...