Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1190050 Als ik wil een bericht typen met een usb toetsenbord ( azerty ) dan zitten de letters altijd verkeerd zoas bij een querty , maar hoe kan je die querty instellen in azerty?
Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1190092 Als ik wil een bericht typen met een usb toetsenbord ( azerty ) dan zitten de letters altijd verkeerd zoas bij een querty , maar hoe kan je die querty instellen in azerty? Kijk eens bij Instellingen --> Externe Hardware of Apparaten of iets dergelijke. Bewerkt: 6 december 200816 jaren door TomHagen
Geplaatst: 6 december 200816 jaren Auteur comment_1190121 Als ik wil een bericht typen met een usb toetsenbord ( azerty ) dan zitten de letters altijd verkeerd zoas bij een querty , maar hoe kan je die querty instellen in azerty? Kijk eens bij Instellingen --> Externe Hardware of Apparaten of iets dergelijke. eens proberen binnen 2 weken ( examens he ) ik heb ergens gezien dat het oficiele key board voor de ps3 uitkomt deze maand ook azerty, zal ik dat ok moeten instellen of zal dat automatish gaan Bewerkt: 7 december 200816 jaren door js007
Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192578 nog een handig weetje: Als je een gewoon querty toestenbord aansluit uit bijvoorbeeld Amerika dan werkt ie ook niet meteen correct. De meeste leestekens doen het dan niet goed. De reden hiervoor is omdat je ps3 dan staat ingesteld op een nederlands toestensbord. Om het te verhelpen moet je naar randapperatuurinstellingen en dan bij de toetsenbord instellingen switchen naar VS standaart.
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren Auteur comment_1226095 ik heb een wierless keypad gekocht voor de ps3 en op frans gezet ( type toetsenbord) en het werkt maar nu werkt die toetenbord niet meer, ik denk omdat het neit is geladen maar ik heb hem iaan mijjn ps<3> gelegd en hij wil neit opladen wee tiemand hoe of wat ik moet doen
Geplaatst: 12 januari 200916 jaren Auteur comment_1235060 Wat is het dan voor toetsenbord? ik weet nu wat het probleem is, het is een usb poort in een thrustmaster laadstation die niet werkt denk ik als ik eht meteen aansluit werk laad hij wel op.
Als ik wil een bericht typen met een usb toetsenbord ( azerty ) dan zitten de letters altijd verkeerd zoas bij een querty , maar hoe kan je die querty instellen in azerty?