Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Computer overhit?

Hey

Ik krijg zoals wel meerdere tijdens de game een crash waarbij je beeld zwart word en soms het geluid wel door gaat waarop ik de pc moet resetten. Nu las ik op een engelse forum dat iemand een soort gelijke probleem ook had en dat het misschien kwam doordat de pc overhit was. Ik haalde dus het zij plaatje van de pc eraf en zette er zelfs en ventilator bij maar hij bleef crashen... Iemand die ik ken had dit ook gewoon tijdens internetten, dus ik vraag me af of de computer niet gewoon overhit is en dat het niet aan de game ligt.

Bedankt!

Featured Replies

hoeveel watt voeding heb je? en wat voor videokaart enzo

• Author

Videokaart is Nvidia GF 9600 GSO maar hoeveelheid watt voeding... waar kan je dat zien? :$

Videokaart is Nvidia GF 9600 GSO maar hoeveelheid watt voeding... waar kan je dat zien? :$

door je pc open te schroeven ( had je al gedaan :puh:) en op je voeding te kijken...je kan het (jammer genoeg) niet via je scherm zien. :N

• Author

thanks, er staat: CODEGEN 400W

een 400 Watt voeding dus, heb je al de temperaturen van je CPU gemeten tijdens het spelen?

Download het handige programmatje Speedfan om je temperatuur te meten

http://www.almico.com/speedfan.php

Start het programma en ga dan 10/15 minuten spelen (indien mogelijk) en kijk dat hoe warm je CPU is geworden.

Dit kan je zien door je cursor op de temperatuur te zetten. deze geeft dan de minimale, de huidige en de maximale temperatuur van de CPU aan sinds het programma is gestart.

• Author

Thanks maar ik denk toch dat het aan mijn processor ligt die net op het randje zit.

Welke CPU heb je dan? :puh: