FGras Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Ik voelde me zwaar genaait daarjuist. Ik was elimination aan het spelen en ineens valt de verbinding weg en vlieg ik eruit, dus ik ga terug naar het menu krijg ik te horen dat ik een boete heb van 10 000 dollar (was juist rank 15) omdat ik de game vroegtijdig had verlaten. Maar ik kon er niks aan doen. jawel, betere internet connectie regelen! Maar idd. heb op het begin 1 keer vroegtijdig verlaten, daarna nooit meer! T blijft een prachtige MP, zit bijna aan level 40! (39¾ om precies te zijn) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Vandaag met iemand van het forum (Sentasi) survival gespeeldt in die map "Fort" (of zoiets) toen hadden we het uitgehouden tot level 8 was echt niet normaal meer... Reageren
Joostumband Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Is idd zwaar lomp dat je zomaar $ 40.000,- boete krijgt als je dankzij verbindingproblemen uit zo'n potje gaat, dat mag Naughty Dog van mij direct verbeteren. Is wel terecht als je gewoon doodleuk uit je eigen een potje verlaat, maar niet als dat gebeurt dankzij een factor van buitenaf waar je niks aan kunt doen. Vandaag met iemand van het forum (Sentasi) survival gespeeldt in die map "Fort" (of zoiets) toen hadden we het uitgehouden tot level 8 was echt niet normaal meer... Moet je gewoon bovenop dat stuk gaan staan waar de schatkist van de helden staat in Plunder. Sowieso nooit in het open blote veld gaan staan. Als je in dat stukje ervoor ook nog een paar miniguns weet te verslepen zodat je die ff gauw kunt gebruiken is dat helemaal mooi meegenomen. Imo is de beste manier om Survival te winnen gewoon de map 'The Plaza' opstarten en dan bovenin het gebouwtje waar de schurken normaal gesproken beginnen dekking zoeken en op die manier de zemmels poppen. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Net bij m'n broer Uncharted 2 gespeeld, is die er ook voor de Xbox 360? Bewerkt: 5 april 2010 door jimmiefitz Reageren
Reinier93 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Net bij m'n broer Uncharted 2 gespeeld, is die er ook voor de Xbox 360? Nee komt uit een Sony studio... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Is idd zwaar lomp dat je zomaar $ 40.000,- boete krijgt als je dankzij verbindingproblemen uit zo'n potje gaat, dat mag Naughty Dog van mij direct verbeteren. Is wel terecht als je gewoon doodleuk uit je eigen een potje verlaat, maar niet als dat gebeurt dankzij een factor van buitenaf waar je niks aan kunt doen. Vandaag met iemand van het forum (Sentasi) survival gespeeldt in die map "Fort" (of zoiets) toen hadden we het uitgehouden tot level 8 was echt niet normaal meer... Moet je gewoon bovenop dat stuk gaan staan waar de schatkist van de helden staat in Plunder. Sowieso nooit in het open blote veld gaan staan. Als je in dat stukje ervoor ook nog een paar miniguns weet te verslepen zodat je die ff gauw kunt gebruiken is dat helemaal mooi meegenomen. Imo is de beste manier om Survival te winnen gewoon de map 'The Plaza' opstarten en dan bovenin het gebouwtje waar de schurken normaal gesproken beginnen dekking zoeken en op die manier de zemmels poppen. Wij zaten zowat afgeschermd aan de zijkanten alleen spawnen er dan soms vijanden achter ons, wat wel irritant kon zijn. Maar Ronde 8 vindt ik toch al goed, als je dan ziet tegen wat voor vijanden je moet spelen. Reageren
FGras Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Uncharted 2 Siege Expansion DLC The ‘Siege Expansion’ pack will be hitting PSN later this month (RRP €5.99 / £4.79) So what can you look forward to this time?The pack includes 6 character skins, a new co-op game mode for 2-3 players, 2 new maps and 11 additional Trophies (10 Bronze and 1 Silver). Trophies: Bronze You Can’t Break Me – Complete All 3 Co-op Objective Maps on Crushing Under Siege – Finish Wave 10 in 1 Siege Game Speedy – Get 10 First! Medals I’ll Cover You – Get 50 Defender Medals Fallen Angel – Get 50 Afterlife Medals Not So Fast – Get 20 Shut’em Down Medals Jack Of All Trades – Get 15 Triple Threat Medals You Run, I’ll Shoot – Get 10 Protectorate Medals Back At Ya – Get 50 Retaliation Medals Kneel Before Z.. – Get 5 Put’em Down Medals Silver Rock a Rhyme – Get 100 Tricky Medals The 6 character skins are: Wetsuit Drake, Baseball Shirt Drake, Prakoso, Platzor, Glowzor and Dead Explorer. The new co-operative “Siege” game mode is for 2-3 players, and can be enjoyed on 9 multiplayer maps, with 2 new ones included in this pack: The Museum and The Highrise. And finally team up and fight your way through 10 rounds, battling the clock and waves of progressively tougher enemies as you locate and defend a series of Capture Points bron > http://blog.eu.playstation.com/2010/04/09/uncharted-2-siege-expansion-dlc/ Vind het wel jammer dat alle pre-order skins nu gewoon te koop zijn... heb in ieder geval mijn gouden guns nog. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Het bovenste plaatje vind ik shit Reageren
FGras Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Ik voelde me zwaar genaait daarjuist. Ik was elimination aan het spelen en ineens valt de verbinding weg en vlieg ik eruit, dus ik ga terug naar het menu krijg ik te horen dat ik een boete heb van 10 000 dollar (was juist rank 15) omdat ik de game vroegtijdig had verlaten. Maar ik kon er niks aan doen. ik was uncharted aan het spelen, en toen ging ik eten (was vergeten het spel af te sluiten) toen ik terug kwam was ik iets van 80000 dollar kwijt xD (ben rank 40) best verrot mja. Bewerkt: 25 april 2010 door FGras Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Zijn er mensen die de nieuwe DLC gaan kopen? Reageren
FGras Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Zijn er mensen die de nieuwe DLC gaan kopen? IKKUH! heb alle op de hero pack na... ik wissel toch nooit van skin. Bewerkt: 26 april 2010 door FGras Reageren
Reinier93 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ben nu level 24, komt omdat ik Uncharted 2 sinds een week weer dagenlijks speel, iets anders dan MW2 Ik hoop dat alle DLC nog een keer gebundeld wordt voor een lagere prijs zodat ik die kan kopen. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Dit topic is zoek? Ik heb de zoekmachine gebruikt maar geen resultaat Maarja nu de vraag Waar kan ik deze het goedkoopst krijgen? Ik wil hem graag in de winkel halen en niet op internet. Reageren
Sentasi Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Zoeken is ook een vak apart. Voor Uncharted 2 zou je denk ik niet meer als 3 tientjes moeten neerleggen bij je lokale Intertoys of whatever. Trek je jas aan, en kijk en vergelijk zelf eens, of raadpleeg de sites van winkels bij jou in de buurt. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Vraag verplaatst naar hoofdtopic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.