December 16, 200817 yr Dit bewijst dus dat Mcdonalds eten afval is De Snap map volgt nog De snap map: McDonald SnapMap
December 16, 200817 yr Ja dus? Een container waar Mc Donald op staat.... Dit bewijst dus dat Mcdonalds eten afval is knipoog.gif lezen is o zo moeilijk hé
December 16, 200817 yr BURGER KING FTW!! Bij Rockstar hebben ze helemaal gelijk, alleen ik mis die S aan het eind. Edited December 16, 200817 yr by Jesperkaj
December 16, 200817 yr Author BURGER KING FTW!!Bij Rockstar hebben ze helemaal gelijk, alleen ik mis die S aan het eind. die denk je er dan zelf maar bij
December 16, 200817 yr Er zijn talloze mensen die McDonald enzo heten. Verder zit er geen rotzooi in die containers maar grind voor het asfalt. Fail
December 16, 200817 yr Vind me nu niet stom ofzo maar ik heb in het Amerikaanse Telefoonboek dat nummer opgezocht. Het is eigendom van Donald's Trash Pickup Slogan:
December 21, 200817 yr Vind me nu niet stom ofzo maar ik heb in het Amerikaanse Telefoonboekdat nummer opgezocht. Het is eigendom van Donald's Trash Pickup Slogan: lijkt me sterk, aangezien de area code 555 niet in het echt bestaat, daarom wordt deze altijd in films en spellen gebruikt.
December 27, 200817 yr Dit bewijst dus dat Mcdonalds eten afval is De Snap map volgt nog De snap map: McDonald SnapMap Ha ha ha, ik heb ineens geen trek meer
December 27, 200817 yr Er zijn talloze mensen die McDonald enzo heten. Verder zit er geen rotzooi in die containers maar grind voor het asfalt.Fail Ja, maar waarom zou R* dat dan in het spel stoppen, als mensen er toch niet bij zouden denken dat het McDonalds is. Ik vind jouw reactie eerlijk gezegd een.. EpicFail
December 28, 200817 yr Inderdaad zoals in andere reacties hierboven staat; MC Donald is een normale Engels/Amerikaanse naam zoals wij hier: Jansen en De Vries hebben bijvoorbeeld.
December 29, 200817 yr Grappig! Misschien zijn de burgers daar taai genoeg om een weg van te bouwen? :schater: lol zo kun je t wel stellen ja
Dit bewijst dus dat Mcdonalds eten afval is
De Snap map volgt nog
De snap map: McDonald SnapMap