December 19, 200817 yr mensen mensen... ik kon geen topic al vinden dus ja.. in de kledingwinkel modo zie je op een poster een penis XD in de broek zitten rechts 2 ballen en links de lul kheb geen screenie maarja grtz niek
December 27, 200817 yr Hahahah, omg Dat ziet er echt totaal niet goed en heeeeeeel fout uit Edited December 27, 200817 yr by -Haakon-
December 27, 200817 yr Author whaha idd XD tjah ik dacht ik post m ff.. nog nooit op forum gezien hier:P
December 27, 200817 yr haha goed gevonden! misschien heeft dat engineerd patting er ook wat mee te maken, of is dat beetje ver gezocht?
December 27, 200817 yr Author ja daar zat ik ook al aan te denken maarja ik kon daar niet echt iets bij verzinnen
January 9, 200917 yr Author whaha ja idd .. ik dacht ff kijken of bij modo nog wat in de aanbieding is, khad wel beetje genoeg van een net pak. en ja toen keek ik ff naar die poster en ja
March 29, 200917 yr dat het mensen nog niet is opgemerkt het staat voor je neus als je kleding wil kopen ( ik heb het zelf ook niet opgemerkt ) goed gevonden oke tevell smiles
mensen mensen...
ik kon geen topic al vinden dus ja..
in de kledingwinkel modo zie je op een poster een penis XD in de broek zitten
rechts 2 ballen en links de lul
kheb geen screenie maarja
grtz niek