April 18, 200521 yr voor een mod wil ik graag even weten welke 5 missies men het leukste vind dus vul hier je top 5 maar in!
April 18, 200521 yr ik vind de missie's dat je met die motor naar die schijnwerper moet (weet de naam niet meer) dat je de bank moet overvallen (missie van malibi) de races van shun shine (weet niet of het onder missie's valt?) de missie's van diaz deze missie's vond ik wel cool B)
April 18, 200521 yr ik vond de laatste 5 erg leuk ( weet de naam niet meer ) Keep your friends Close(is die missie) The driver Road kill Demolition man Supply & demand
April 19, 200521 yr ik vond de laatste 5 erg leuk ( weet de naam niet meer ) Keep your friends Close(is die missie) The driver Road kill Demolition man Supply & demand De laatste 5 kunnen verschillend zijn want zo waren mijn laatste 5 dit: Die bankoverval van de Malibu club. Distribution. Die van de Boatyard. De laatste telefoon missie. Keep your friends close.
April 19, 200521 yr Die bankoverval van de Malibu club. Distribution. Die van de Boatyard. De laatste telefoon missie. Keep your friends close. die vond ik het leuktst
April 19, 200521 yr de love fist limo missie, dat je moet zorgen dat ie niet ontploft malibu club bankoverval die missie met die bruine vrouw dat je met dat rc vliegtuigje bommen moet droppen. - -
April 19, 200521 yr Die bankoverval van de Malibu club.Distribution. Die van de Boatyard. De laatste telefoon missie. Keep your friends close. die vond ik het leuktst Is dat niet heel erg toevallig? Niet dat ik je niet geloof, maar precies dezelfde missies en precies dezelfde volgorde, dat kan haast nooit. Let op: Haast nooit.
April 19, 200521 yr Keep Your Friends Close Die ene dat je de bank moet beroven.. Distribution Vond alle missies leuk zelfs Demolition Man & D*ldo Dodo hoewel ik met die altijd het meeste moeite heb.. Vertel is wat meer over die mod wat ben je geheimzinnig..
April 19, 200521 yr 1. dat je op die boot zit en die heli moet kapot knallen 2. dat je met lance in een heli zit en al die gastjes dood moet knallen 3. keep your friends colse 4. de laatste 5. cop land
April 19, 200521 yr 1.the job 2.keep your friends close 3....... uhm... 4...... 5.... heb de laatste tijd eigenlijk weinig vc gedaan ik deed het op mijn opa's pc die stond bij ons MAAR NU NIET MEER!!):s in iedergeval die 2
April 21, 200521 yr 1- the job 2- keep your friends close 3- G-spotlight 4- die missie die je voor Cortez doet met die tank 5- -------
April 21, 200521 yr Keep your friends Close(is die missie) The driver Road kill Demolition man Supply & demand Deze waren de leukste. En de eerste was helemaal het leukst. Demolition man was even lastig maar toch was die grappig.
April 21, 200521 yr Author ok, dat was em dan wel ongeveer. de meesten vinden de laatste 5 missies en die van de malibu het leukst. van de mod horen jullie nog wel, we hopen hem te mogen uitbrengen op gtagames, maar er word nog hard aan gewerkt, en de meesten van ons zitten ook bij gti, en die gaat voor, dus het duurt nog ff, daarom is er ook nog geen release datum en alles. maar dde rest horen jullie dus nog (in het modding forum)
voor een mod wil ik graag even weten welke 5 missies men het leukste vind
dus vul hier je top 5 maar in!