Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zwaar lag probleem.

Ik heb erg veel last van lag tijdens RuneScape en BattleField 2. En ik heb echt geen flauw idee waar het vandaan komt. Ons internet is naar mijns inziens leeg als ik die spellen speel. Bij RuneScape helpt herstarten vaak, maar het blijft irritant. Bij Battlefield lost ook dit niks op. Ik heb 3mb internet dus ik ga ervanuit dat het aan mijn pc ergens ligt. Maar waaraan? Ik speel RuneScape op low detail, en daarvoor is mijn pc ruimschoots sterk genoeg. Hij kan zelfs hight detail aan. Bij battlefield 2 heb ik ook ruim voldoende. Weet iemadn wat mijn spellen kan laten laggen?

• Replies 42
  • Views 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik heb erg veel last van lag tijdens RuneScape en BattleField 2. En ik heb echt geen flauw idee waar het vandaan komt. Ons internet is naar mijns inziens leeg als ik die spellen speel. Bij RuneScape helpt herstarten vaak, maar het blijft irritant. Bij Battlefield lost ook dit niks op. Ik heb 3mb internet dus ik ga ervanuit dat het aan mijn pc ergens ligt. Maar waaraan? Ik speel RuneScape op low detail, en daarvoor is mijn pc ruimschoots sterk genoeg. Hij kan zelfs hight detail aan. Bij battlefield 2 heb ik ook ruim voldoende. Weet iemadn wat mijn spellen kan laten laggen?

Waarschijnlijk is je internet te sloom, bij BF zou je nog kunnen kijken bij de connectie, en daar een andere instellen

je kan een speedtest voor je internet doen op: www.whatismyip.com en daarna op speedtest drukken..

• Author

Ik heb 2.7mb download 1.0 mb upload en 126 ms ping. Is dat te weinig?

127ms is wel HEEL erg hoog, dat hoort rond de 10-30 te zitten

• Author

Volgens speedtest.net heb ik 64 ms ping. Wat nog steeds aan de hoge kant is volgens jou theorie. Waar kan dit van komen?

Een trage verbinding.

Heb je draadloos internet bij je thuis? Als je online gaat gamen, kan je beter bekabeld internet hebben, dat is vaak wat stabieler.

Dus daarom lagged mijn SAMP altijd :7 weet ik dat ook weer. Bedankt ^_^

• Author

Ik heb een kabeltje in mn pc zitten dus daar kan het niet aan liggen.

Ik ben er al achter, zodra mijn broer zn pc aanzet schiet de ping omhoog. Dus daar komt het ergens van.

EDIT: k*t dubbelpost. Kan iemand deze beide eventjes samenvoegen?

>>> Door Thundercover: Tuurlijk. :)<<<

Edited by Thundercover

Ik ben er al achter, zodra mijn broer zn pc aanzet schiet de ping omhoog. Dus daar komt het ergens van.

EDIT: k*t dubbelpost. Kan iemand deze beide eventjes samenvoegen?

Misschien heeft hij torrents aan staan of andere downloads?

Heb je draadloos internet bij je thuis? Als je online gaat gamen, kan je beter bekabeld internet hebben, dat is vaak wat stabieler.

wat stabieler? toch wel een HEEL stuk stabieler ^^

Dus daarom lagged mijn SAMP altijd :7 weet ik dat ook weer. Bedankt ^_^

Ja draadloos gamen is echt een afrader.

denk dat je broer dan ook gamed of download? vroeger kon ik met 1.6mb internet toch nog redelijk gamen ( cs 1.6 ) als onder de pc aanstond, maarja die surfen alleen wat.

• Author

Ik heb m gevraagd te stoppen met downloaden als ik ging gamen. Zou het niet kunnen komen van video's van bijvoorbeeld youtube?

ja als je streamed gebruik je ook wel wat ervan, maar weet niet precies hoeveel mja

dat zit wel goed.. en ik denk dat als je broer youtube gaat kijken dat het dan nog steeds gewoon hoort te doen..

EDIT: btw als ik torrents aan het staan kan niemand anders op het internet (ik heb 2000 kbps (380kb/sec)) dat vind ik best wel lol omdat je dan makkelijker vals kan spelen in online spelletjes omdat niemand je kan raken :puh:

Edited by Maikle

• Author

Maar jij raakt ook niemand, en da's dan weer vervelend :D .