December 23, 200817 yr ik heb een orginele sjakie wolfs jas en nog wat kleding van de jeugd van ajax wat jullie ?
December 23, 200817 yr M'n zeeman onderbroek en hoedje, m'n Hema hemd. NEVER NOOIT natuurlijk. Eigenlijk heb ik niet echt een lievelings kledingstuk. Alles wat ik koop moet ik toch wel leuk vinden. @ Hieronder, ja hemdjes zijn Bullpoep. Daarom die sarcastische zin als eerst. Edited December 23, 200817 yr by Remi-X
December 23, 200817 yr mijn all-stars en mijn vet coole trui maar hemdjes zijn:f**k! Edited December 23, 200817 yr by corneria
December 23, 200817 yr mijn all-stars en mijn vet coole trui maar hemdjes zijn:f**k! Goedzo !!!! Mijn favo kledingstukken zijn; Also mijn Allstars, en mijn GM Motors riem =]
December 25, 200817 yr Bijzonder wil ik het niet noemen, maar ik draag toch wel graag all-stars-schoenen
December 25, 200817 yr Author Mijn geluk-onderbroek, al 2 maanden niet meer uit gedaan. lekker om te weten
December 26, 200817 yr Mijn geluk-onderbroek, al 2 maanden niet meer uit gedaan. lekker om te weten Ik heb ook gelukonderbroeken, die gaan per jaartallen . Ontopic: heb niet zo'n favo kledingstukken .
January 3, 200917 yr Ik denk al mijn laarzen wel Of eigenlijk al mijn schoenen :$ Vrouwen . Was een beetje voorspelbaar .
January 4, 200917 yr Een trui en een trainings broek die nog van mijn vader zijn geweest ik voel me altijd helemaal top als ik zijn broek op trui draag ,maar ik denk dat het wel beetje bekend is waarom dat zo is.
February 7, 200917 yr Een trui en een trainings broek die nog van mijn vader zijn geweest ik voel me altijd helemaal top als ik zijn broek op trui draag ,maar ik denk dat het wel beetje bekend is waarom dat zo is. Dat is echt vet lief :$
ik heb een orginele sjakie wolfs jas en nog wat kleding van de jeugd van ajax
wat jullie
?