Jump to content

Hoe installeer ik GTAIV!?


Muay Thai

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    29

  • Limbolander

    15

  • mattert

    7

  • bartos01

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Mensen heb echt hulp nodig ik stop de eerste CD erin en vervolgens weet ik het allemaal niet meer.

Krijg vragen over Rockstar Social Club

Je hebt Rockstar Games Social Club nodig om online te kunnen spelen. Ik zou gewoon Typical install gebruiken. Dan installeerd hij gelijk Rockstar Games Social Club en Games For Windows Live erbij.

EDIT: Mattijs! Help hem is even, zoveel verstand heb ik er niet van :$ .

Bewerkt: door Wanted
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste als ik cd erin prop zie ik niks op mijn beelscherm behalve wat chineze tekens en 2 witte balken.

Verder heb ik allemaal op NEXT gedrukt.

Als ik wil inloggen op dat Social Club moet ik mijn email etc... invoeren ik doe dat en hij kan niet connecten.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk >>Hier<< eens zou ik zeggen. Veel succes! ;)

Dude wil voor geen ene fuck ik word hier zo pissig om. Ik stopte als eerst CD erin en toen kreeg ik een autorun weet ik veel wat voor met chineze tekens en je zag twee balken daarop stond niks. Dus ik heb 1 van die twee geklikt vervolgens ging ik het verder installeren en toen kwam ik er echt niet meer uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn om te zien hoe mensen je hier helpen... PEOPLE SNAP ER NIKS VAN !

Doe eens rustig man, er is toch geen haast bij? Ik zelf speel alleen GTA IV op de Xbox 360 dus weet bijna niets over de PC versie. Gewoon wachten totdat iemand je komt helpen en dan zul je snel IV kunnen spelen. ;)

Volgens mijn is de link die ik je had gegeven over de Tutorial perfect, maarja..

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn om te zien hoe mensen je hier helpen... PEOPLE SNAP ER NIKS VAN !

Doe eens rustig man, er is toch geen haast bij? Ik zelf speel alleen GTA IV op de Xbox 360 dus weet bijna niets over de PC versie. Gewoon wachten totdat iemand je komt helpen en dan zul je snel IV kunnen spelen. ;)

Volgens mijn is de link die ik je had gegeven over de Tutorial perfect, maarja..

Moet ik een gamertag hebben om te kunnen spelen? want dat is mijn volgende stap.

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn om te zien hoe mensen je hier helpen... PEOPLE SNAP ER NIKS VAN !

Doe eens rustig man, er is toch geen haast bij? Ik zelf speel alleen GTA IV op de Xbox 360 dus weet bijna niets over de PC versie. Gewoon wachten totdat iemand je komt helpen en dan zul je snel IV kunnen spelen. ;)

Volgens mijn is de link die ik je had gegeven over de Tutorial perfect, maarja..

Moet ik een gamertag hebben om te kunnen spelen? want dat is mijn volgende stap.

moet niet, maar mag wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn om te zien hoe mensen je hier helpen... PEOPLE SNAP ER NIKS VAN !

Doe eens rustig man, er is toch geen haast bij? Ik zelf speel alleen GTA IV op de Xbox 360 dus weet bijna niets over de PC versie. Gewoon wachten totdat iemand je komt helpen en dan zul je snel IV kunnen spelen. ;)

Volgens mijn is de link die ik je had gegeven over de Tutorial perfect, maarja..

Moet ik een gamertag hebben om te kunnen spelen? want dat is mijn volgende stap.

moet niet, maar mag wel :)

ALs ik bij dat account linking kom krijg ik dit :A LIVE Gamertag was not found with the current Live ID. Please press the button below to sign out and then sign back in again with a different Live ID.

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn om te zien hoe mensen je hier helpen... PEOPLE SNAP ER NIKS VAN !

Doe eens rustig man, er is toch geen haast bij? Ik zelf speel alleen GTA IV op de Xbox 360 dus weet bijna niets over de PC versie. Gewoon wachten totdat iemand je komt helpen en dan zul je snel IV kunnen spelen. ;)

Volgens mijn is de link die ik je had gegeven over de Tutorial perfect, maarja..

Moet ik een gamertag hebben om te kunnen spelen? want dat is mijn volgende stap.

moet niet, maar mag wel :)

ALs ik bij dat account linking kom krijg ik dit :A LIVE Gamertag was not found with the current Live ID. Please press the button below to sign out and then sign back in again with a different Live ID.

hmmm ik denk dat ik dat in het begin ook gehad heb maar ik weet niet meer hoe ik dat opgelost had. kzou even wachten tot je iemand anders komt helpen want ik weet niet meer juist wat je moet doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer kom ik bij dat stap dat ik disc 2 erin moet doen want als ik op PLAY klik krijg ik het volgende : Application Failed to Launch The Application you are attempting no longer exist.

volgens mij heb je het spel nog niet geinstaleerd als het goed is, dan kan je het spel nog niet starten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer kom ik bij dat stap dat ik disc 2 erin moet doen want als ik op PLAY klik krijg ik het volgende : Application Failed to Launch The Application you are attempting no longer exist.

volgens mij heb je het spel nog niet geinstaleerd als het goed is, dan kan je het spel nog niet starten :)

Is het zo moeilijk om even iemand te helpen die ff in de knoei zit? man man thanks gtaforum.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer kom ik bij dat stap dat ik disc 2 erin moet doen want als ik op PLAY klik krijg ik het volgende : Application Failed to Launch The Application you are attempting no longer exist.

volgens mij heb je het spel nog niet geinstaleerd als het goed is, dan kan je het spel nog niet starten :)

Is het zo moeilijk om even iemand te helpen die ff in de knoei zit? man man thanks gtaforum.nl

Als je zo reageert, gaan mensen je ook niet echt meer helpen, laat staan sneller.

Dat terwege heb je idd een windows live acc nodig en een rockstar games social club acc, die kun je op de site ervoor aanmaken en die moet je ook koppelen via elkaar, wat op de site van rockstar games social club staat uitgelegd.

Dat jij nu zo lui bent om niks te gaan lezen maar alleen op next te gaan rammen, tja daar kunnen wij ook niks aan doen dat je er dan geen ruk meer van snapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...