Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Bank overvallen. ( Weet zo de missienaam niet )

Geplaatst:

Ik krijg het niet voor elkaar om de die missie te halen.

Als ik de 1e zijstraat in ga word ik nog van achteren beschoten.

Dan schiet ik die dood, dan de 2e straat of 3e. Dan staan er ook 2 N.O.O.S.E. op een trap maar die kan ik moeilijk neerschieten, heeft iemand een tip voor mij?

Alvast bedankt van Nick.

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

Als je hulp wilt van enkele soldaatjes dan moet je bevriend raken met Dwayne, misschien kan je ze dan opbellen voor extra back-up?

Geplaatst:
  • Auteur
Als je hulp wilt van enkele soldaatjes dan moet je bevriend raken met Dwayne, misschien kan je ze dan opbellen voor extra back-up?

Nah, dan wordt het te makkelijk,

Ik kwam bij de Metro, staan er 4 á 5 agentjes, ikschiet ze dood komt NOOSE eraan, knalt me dood, ik had nog Full health en Full Armor, slaan ze me eerst neer, kon ik niks doen. :S

Geplaatst:
  • Auteur

Nah, dan wordt het te makkelijk,

Ik kwam bij de Metro, staan er 4 á 5 agentjes, ikschiet ze dood komt NOOSE eraan, knalt me dood, ik had nog Full health en Full Armor, slaan ze me eerst neer, kon ik niks doen. :S

Ik weet wat je bedoelt :puh:

Dat heb ik ook heel vaak, dan bots ik tegen ze op, en op het moment dat ik dan wil schieten, schieten zij op mij :schater:

Ja, maar waar Richt NOOSE eigenlijk op?

Je Hoofd? ik ben altijd vet snel dood.

Geplaatst:

Ze richten gewoon op jou, niet specifiek op je hoofd. Je moet gewoon schuilen tot er geen vijand meer over is. Als jij dan zomaar voor ze langs gaan rennen en ze richten eenmaal op je weten die agenten dat ze geramd zitten en dan weet jij als het goed is dat het game over is. Vergeet trouwens ook niet welk wapen ze in handen hebben, en wanneer je maten voor je lopen en jij kunt ze even niet bijhouden hoef je niet in paniek te raken. Je zult ze namelijk toch niet kwijtraken, dat kan enkel gebeuren wanneer jij wordt doodgeschoten door je gewaagde manoeuvres. Blijf gewoon schuilen en doen gewoon net alsof die maten niet bestaan, wanneer je op ze gaat letten dan gaat het juist mis.

Geplaatst:
  • Auteur
Ze richten gewoon op jou, niet specifiek op je hoofd. Je moet gewoon schuilen tot er geen vijand meer over is. Als jij dan zomaar voor ze langs gaan rennen en ze richten eenmaal op je weten die agenten dat ze geramd zitten en dan weet jij als het goed is dat het game over is. Vergeet trouwens ook niet welk wapen ze in handen hebben, en wanneer je maten voor je lopen en jij kunt ze even niet bijhouden hoef je niet in paniek te raken. Je zult ze namelijk toch niet kwijtraken, dat kan enkel gebeuren wanneer jij wordt doodgeschoten door je gewaagde manoeuvres. Blijf gewoon schuilen en doen gewoon net alsof die maten niet bestaan, wanneer je op ze gaat letten dan gaat het juist mis.

Hun kunnen toch ook worden doodgeschoten?

Tenminste wel in de vorige missie met Packie.

Geplaatst:

Jazeker kan dat wel, helaas gaan ze lang niet zo snel dood als Niko. Ik wou namelijk tijdens het vluchten de auto's met politie erin doden met granaten en met de bazooka kogels die ik nog over had. Dat ging natuurlijk goed totdat ik een keer mis schoot en per ongelijk net voor Packie schoot terwijl die aan het rennen was. Ik hield mijn ogen dus half dichtgeknepen en dacht dat hij hartstikke dood was alleen hij stond gewoon op alsof er niks aan de hand was en hij liep ook gewoon weer vrolijk verder. Ze kunnen wel dood alleen dan moet je heel erg je best doen om dat te doen. Mijn tip is dus om net te doen alsof ze er niet zijn. Ze gaan namelijk langzamer dood dan jij dus kun je beter op jezelf letten dan op hun. Ik heb de missie overigens ook gewoon gehaald, terwijl hij wel een bazooka-schot had opgevangen dus maak je maar niet druk.

Geplaatst:
  • Auteur

Ok, ik had ze namelijk 2x perongeluk door het hoofd geschoten en ze bleven toch leven meestal stonden ze op.

Geplaatst:

Ook heel handig is een rocketlauncher in deze missie. Daarmee kan je op auto's schieten en de agenten die errond staan sterven door de ontploffing. Op deze manier hed ik de missie in één keer uitgespeeld.

Geplaatst:
Ook heel handig is een rocketlauncher in deze missie. Daarmee kan je op auto's schieten en de agenten die errond staan sterven door de ontploffing. Op deze manier hed ik de missie in één keer uitgespeeld.

Woow!

Waar is 'ie te koop?

nergens op dat moment maar je kan hem wel vinden in de stad. Bijvoorbeeld op het grootste van enkele eilandjes boven Alonquin (2e eiland).

Bewerkt: door pjrules

Geplaatst:
  • Auteur

Woow!

Waar is 'ie te koop?

nergens op dat moment maar je kan hem wel vinden in de stad. Bijvoorbeeld op het grootste van enkele eilandjes boven Alonquin (2e eiland).

Ik kijk ff op de Site en dan Vindplaatsen wapens, dan die Rocket Launchers, alleen ze zijn best sloom, daardoor kun je vaak gehit worden.

Geplaatst:
Ik kijk ff op de Site en dan Vindplaatsen wapens, dan die Rocket Launchers, alleen ze zijn best sloom, daardoor kun je vaak gehit worden.

Niet als je schuilt, zelfs dan schiet hij namelijk bijna even goed op een of andere manier. Verder zijn de kogels van een bazooka nogal prijzig en om dat op zoek te gaan naar een vindplaats is ook tijdrovend, stel je namelijk eens voor dat je de missie niet haalt. Dan kun je opnieuw zoeken dus daarom verkies ik granaten voor een bazooka tijdens de missie. Deze is naar mijn mening beter een ook lang zo duur niet als een bazooka + kogels maar als je cheats gebruikt moet je het vooral doen.

Geplaatst:
  • Auteur

Niet als je schuilt, zelfs dan schiet hij namelijk bijna even goed op een of andere manier. Verder zijn de kogels van een bazooka nogal prijzig en om dat op zoek te gaan naar een vindplaats is ook tijdrovend, stel je namelijk eens voor dat je de missie niet haalt. Dan kun je opnieuw zoeken dus daarom verkies ik granaten voor een bazooka tijdens de missie. Deze is naar mijn mening beter een ook lang zo duur niet als een bazooka + kogels maar als je cheats gebruikt moet je het vooral doen.

Zo doe ik het niet, ik doe RPG-9 zoeken, en dan opslaan, dan missie niet gelukt? Weer die Savegame starten met RPG-9 erin, dan weer missie doen, Zo verlies je geen geld. :puh: En heb dan ok full health anders moet ik eerst weer naar de wapenshop en daar Body armor halen, kost best veel tijd altijd.

Nick.

Edit: Ik heb de missie gehaald, Ik heb alleen een Machine geweer gebruikt die je in het begin van de missie in de bank krijgt, ik heb ook 1 keer een granaat gebruikt in de metro gebruikt en toen ik boven was ontsnapt in een blauwe SUV, ik weet de naam niet zo.

Bewerkt: door NickOwnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.