Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bruggen

wie kan mij vraag beandwoorden mijn vraag luid: zijn er kapote bruggen in gta sanandreas zo ja dan ben ik heel erg boos :angry:

Featured Replies

wie kan mij vraag beandwoorden mijn vraag luid: zijn er kapote bruggen in gta sanandreas zo ja dan ben ik heel erg boos :angry:

1. Deze vraag hoort in het SA gedeelte.

2. Nee er zijn geen kapotte bruggen, ze zijn alleen afgesloten in het begin :puh:

wie kan mij vraag beandwoorden mijn vraag luid: zijn er kapote bruggen in gta sanandreas zo ja dan ben ik heel erg boos :angry:

Ten eerste post je dit in totaal de verkeerde sectie. Wil je al weer een waarschuwing?

Natuurlijk zijn er bruggen in GTA San Andreas. Er zijn er heel veel waarvan natuurlijk ook een paar kapotte maar dat is natuurlijk heel cool want daar kan je natuurlijk over schansen naar de andere kant.

Natuurlijk zijn er bruggen in GTA San Andreas. Er zijn er heel veel waarvan natuurlijk ook een paar kapotte maar dat is natuurlijk heel cool want daar kan je natuurlijk over schansen naar de andere kant.

Ik denk dat hij bedoelt of de bruggen weer kapot zijn in het begin, zodat je niet naar een ander eiland kunt. Dat zijn ze dus niet, maar ze zijn wel afgesloten, dus je kan ook in SA niet gelijk naar de andere 'staten'.

*Zucht...*

--topic moved--

Enne... had ik je al 's op de zoekfunctie gewezen..? Nog maar veertien keer? Ah, vandaar...

Ach sommige mensen hebben gewoon meer tijd nodig om iets te begrijpen ;)

(Soms iets TE veel tijd :puh: )

Natuurlijk zijn er bruggen in GTA San Andreas. Er zijn er heel veel waarvan natuurlijk ook een paar kapotte maar dat is natuurlijk heel cool want daar kan je natuurlijk over schansen naar de andere kant.

Ik denk dat hij bedoelt of de bruggen weer kapot zijn in het begin, zodat je niet naar een ander eiland kunt. Dat zijn ze dus niet, maar ze zijn wel afgesloten, dus je kan ook in SA niet gelijk naar de andere 'staten'.

kan je wel !(zwemmen, vliegen,...)maar houd dan wel rekening met een 4-sterren wanted level of hoger! en ze gaan niet weg! noch met cheats, noch in de Pay'n'Spray ;)

Natuurlijk zijn er bruggen in GTA San Andreas. Er zijn er heel veel waarvan natuurlijk ook een paar kapotte maar dat is natuurlijk heel cool want daar kan je natuurlijk over schansen naar de andere kant.

Ik denk dat hij bedoelt of de bruggen weer kapot zijn in het begin, zodat je niet naar een ander eiland kunt. Dat zijn ze dus niet, maar ze zijn wel afgesloten, dus je kan ook in SA niet gelijk naar de andere 'staten'.

kan je wel !(zwemmen, vliegen,...)maar houd dan wel rekening met een 4-sterren wanted level of hoger! en ze gaan niet weg! noch met cheats, noch in de Pay'n'Spray ;)

Ik geloof wel met cheats die van "geen politie" dan kun je naar het andere eiland.

Ik geloof wel met cheats die van "geen politie" dan kun je naar het andere eiland.

correctie: de cheat ' nooit politie achter je aan' werkt hier wel, je hebt dus echt NOOIT politie achter je aan, zelfs niet in een andere 'staat'! :puh:

CHEAT: O, right, O, right, left, square, triangle, up ;)

Ik geloof wel met cheats die van "geen politie" dan kun je naar het andere eiland.

correctie: de cheat ' nooit politie achter je aan' werkt hier wel, je hebt dus echt NOOIT politie achter je aan, zelfs niet in een andere 'staat'! :puh:

CHEAT: O, right, O, right, left, square, triangle, up ;)

dus je kan in het begin overal komen :blink:

ja als je die cheat ook invoert dan :rolleyes:

dus je kan in het begin overal komen :blink:

ja als je die cheat ook invoert dan :rolleyes:

Ja.. maar dat zal je wel moeten zwemmen ( of vliegen of whatever ) want de bruggen zijn gesloten in het begin.

[...]natuurlijk over schansen naar de andere kant.

Ik denk dat hij bedoelt of de bruggen weer kapot zijn in het begin, zodat je niet naar een ander eiland kunt. Dat zijn ze dus niet, maar ze zijn wel afgesloten, dus je kan ook in SA niet gelijk naar de andere 'staten'.

.... en ze gaan niet weg! noch met cheats, noch in de Pay'n'Spray

de kledingzaak wel ff binnengaan andere bril of whatever en de politie is weg

btw tot dat je weer uit de winkel komt :puh:

Edited by maartenmensen

2. Nee er zijn geen kapotte bruggen, ze zijn alleen afgesloten in het begin :puh:

er is wel een kapotte brug!

map28md.jpg

De brug naast CJ zijn huis kan je ook door rijden en dan is ie ook kapot.

er is wel een kapotte brug!

Als je nou eerst even leest waar het om gaat..

Hij bedoelt of de bruggen in het begin van het spel weer kapot zijn zodat je niet naar de andere delen van het spel kan ( zoals in GTA3 dus het geval was ).

volgens mij is allen die brug die biohazard aanwees kapot.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.