Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Uitgespeeld... en nu?

Na vele uren moorden en plunderen, is het mij dan eindelijk gelukt om GTA: Vice City uit te spelen. Degene die mocht overleven, leeft nog en degene die dood moesten, zijn morsdood. B) Maareh... wat nu? Welke mogelijkheden heb ik nu?

Featured Replies

Nx, gewoon nog wat teroriseren ;)

EY JIJ HOE MOET JE DIE 1NE LEVEL DOEN MET EEN SOORT GARAGE MAAR DAAR ACHTER STAAT EEN POLITIE WAT MOET IK DAAR DOEN WIE WEET DAT ;) IK BEN HEEL DE TIJD KIJKEN O JA ER MOET OOK EEN GAST MET MIJ MEE MET WITTE KLEDING EN IS DONKER HUIDSKLEUR WIE WEET HET

Die gast is lance vance, maar iets meer informatie graag. Bedoel je soms demissie Cop Land, waarbij je agent moet dood schieten enze kleren aan trekken???

Ja dat is hem . Gewoon zorgen dat er 2 ster of meer polite achter je aan komt . De garage inlokken en schieten

Je kan nog allemaal sub missies doen!

zoals de niet verplichte missies.

en dingen zoals taxi rijden

alle 100 paketjes verzamelen.

Verstopte heli's zoeken en daar missies mee doen!

Als je alles hebt gedaan, ook al die dingen dat kan je natuurlijk ook MTA gaan spelen! ;)

brandweer, politie , ambulance drivrtje spelen...

Wist je trouwens als je bij de taxi 100 pasagiersheb afgeleverd je er heel hoog mee kanspringen???

  • Author

Oké, daar kom ik m'n tijd wel mee door. Ik ontdekte gisteren trouwens ook een aardig helikoptertje op de militaire basis. :ph34r: Het kost me alleen bijna iedere keer m'n leven om die te bemachtigen.

Na vele uren moorden en plunderen, is het mij dan eindelijk gelukt om GTA: Vice City uit te spelen. Degene die mocht overleven, leeft nog en degene die dood moesten, zijn morsdood. B) Maareh... wat nu? Welke mogelijkheden heb ik nu?

ik weet het antwoord!! ;)

vervelen!!!!!!! :puh:

Met Vice City verveel ik me nooit... :D

Ga politieachtervolgingen houden...

Of word zelf de politie door de politie missies te doen! :o

Je kan ook voor brandweerman spelen met een brandweerauto!

:lol:

Of je wordt zelf de vandaal! :D

Je kan ook winkels gaan beroven...

En wat als je GTA: Vice City én GTA3: Liberty City al uitgespeeld hebt?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.