December 11, 200322 yr Na vele uren moorden en plunderen, is het mij dan eindelijk gelukt om GTA: Vice City uit te spelen. Degene die mocht overleven, leeft nog en degene die dood moesten, zijn morsdood. B) Maareh... wat nu? Welke mogelijkheden heb ik nu?
December 11, 200322 yr EY JIJ HOE MOET JE DIE 1NE LEVEL DOEN MET EEN SOORT GARAGE MAAR DAAR ACHTER STAAT EEN POLITIE WAT MOET IK DAAR DOEN WIE WEET DAT IK BEN HEEL DE TIJD KIJKEN O JA ER MOET OOK EEN GAST MET MIJ MEE MET WITTE KLEDING EN IS DONKER HUIDSKLEUR WIE WEET HET
December 11, 200322 yr Die gast is lance vance, maar iets meer informatie graag. Bedoel je soms demissie Cop Land, waarbij je agent moet dood schieten enze kleren aan trekken??? Ja dat is hem . Gewoon zorgen dat er 2 ster of meer polite achter je aan komt . De garage inlokken en schieten
December 11, 200322 yr Je kan nog allemaal sub missies doen! zoals de niet verplichte missies. en dingen zoals taxi rijden alle 100 paketjes verzamelen. Verstopte heli's zoeken en daar missies mee doen! Als je alles hebt gedaan, ook al die dingen dat kan je natuurlijk ook MTA gaan spelen!
December 11, 200322 yr brandweer, politie , ambulance drivrtje spelen... Wist je trouwens als je bij de taxi 100 pasagiersheb afgeleverd je er heel hoog mee kanspringen???
December 12, 200322 yr Author Oké, daar kom ik m'n tijd wel mee door. Ik ontdekte gisteren trouwens ook een aardig helikoptertje op de militaire basis. :ph34r: Het kost me alleen bijna iedere keer m'n leven om die te bemachtigen.
December 19, 200322 yr Na vele uren moorden en plunderen, is het mij dan eindelijk gelukt om GTA: Vice City uit te spelen. Degene die mocht overleven, leeft nog en degene die dood moesten, zijn morsdood. B) Maareh... wat nu? Welke mogelijkheden heb ik nu? ik weet het antwoord!! vervelen!!!!!!!
December 26, 200322 yr Je kan ook GTA3 gaan spelen! :lol: Vooral als je dat een tijdje niet hebt gedaan zie je hoe mooi Liberty City is.
Na vele uren moorden en plunderen, is het mij dan eindelijk gelukt om GTA: Vice City uit te spelen. Degene die mocht overleven, leeft nog en degene die dood moesten, zijn morsdood. B) Maareh... wat nu? Welke mogelijkheden heb ik nu?