Geplaatst: 11 december 200321 jaren comment_469 Na vele uren moorden en plunderen, is het mij dan eindelijk gelukt om GTA: Vice City uit te spelen. Degene die mocht overleven, leeft nog en degene die dood moesten, zijn morsdood. B) Maareh... wat nu? Welke mogelijkheden heb ik nu?
Geplaatst: 26 december 200321 jaren comment_849 GTA3 of Vice City nog een keer uitspelen GTA, GTA London of GTA2 spelen. MTA spelen <_<
Geplaatst: 26 december 200321 jaren comment_853 Ok, GTA2 Heb ik nog ergens in een duister zolderhoekje liggen, maar waar kan ik vb. GTA: Londen of Grand Theft Auto vinden op het internet? >>>>>>>>>>>>>>> Grand Theft Auto is al te downloaden vanaf Rockstar Games > Classics! >>>>>>>>>>>>>>> GTA: London nog niet!
Geplaatst: 15 april 200817 jaren comment_944167 taataatata, Je hebt de kick van het jaar, was het je niet opgevallen dat er 5 jaar geleden voor het laatst gepost is
Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_944410 Ja wel hoor maar er zijn soms tog zulke domme reacties en beter laat dan nooit
Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_945376 Als je een 100% savegame heb gedownload kan je vrijweinig meer doen.. Maybe kan je goed met auto rijden worden ect, maar dat is ook niet echt nuttig lijkt mij . Wex' Bewerkt: 16 april 200817 jaren door Wexje
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946325 Je kan nog allemaal sub missies doen!zoals de niet verplichte missies. en dingen zoals taxi rijden alle 100 paketjes verzamelen. Verstopte heli's zoeken en daar missies mee doen! Als je alles hebt gedaan, ook al die dingen dat kan je natuurlijk ook MTA gaan spelen! Die missies moet je al gedaan hebben voor de 100 %
Geplaatst: 22 april 200817 jaren comment_952157 je kan ook voor de 100% gaan of anders koop je gta san andreas heb je weer een nieuwe storyline voor je open liggen.
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983759 Zet heel veel autos naast elkaar en maak een ketting explosie. ben je best een tijdje mee bezig maar het werkt tegen verveling
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998110 Je kan nog allemaal sub missies doen!zoals de niet verplichte missies. en dingen zoals taxi rijden alle 100 paketjes verzamelen. Verstopte heli's zoeken en daar missies mee doen! Als je alles hebt gedaan, ook al die dingen dat kan je natuurlijk ook MTA gaan spelen! waar kan ik mta vinden? dan ik wil het graag spelen;)
Geplaatst: 26 mei 200817 jaren comment_999965 Je kan nog allemaal sub missies doen!zoals de niet verplichte missies. en dingen zoals taxi rijden alle 100 paketjes verzamelen. Verstopte heli's zoeken en daar missies mee doen! Als je alles hebt gedaan, ook al die dingen dat kan je natuurlijk ook MTA gaan spelen! waar kan ik mta vinden? dan ik wil het graag spelen;) Dit is een uitgestorven topic, waarom word er nu weer door mensen leven ingeblazen? hoeveel pagina's heb je dan in godsnaam afgezocht? Geen leven?
Na vele uren moorden en plunderen, is het mij dan eindelijk gelukt om GTA: Vice City uit te spelen. Degene die mocht overleven, leeft nog en degene die dood moesten, zijn morsdood. B) Maareh... wat nu? Welke mogelijkheden heb ik nu?