Geplaatst: 30 december 200816 jaren comment_1219348 Je maakt een foto en jawel er staad iets op wat er niet op mag kan iemand mij even helpen met de was die op de achtergrond hangt verwijderen Type: Layout Stijl: Template Grootte: eigen groote Afbeelding: KLIK Tekst: Geen Rand: geen Kleuren: gewoon Render (optioneel): Geen Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafel alvast bedankt groetjes, Markoes
Geplaatst: 30 december 200816 jaren comment_1219359 Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafelEn wat moet daarvoor in de plaats komen? Niks? Of de andere takken gebruiken om het op te vullen? Dat is in ieder geval geen eitje.
Geplaatst: 30 december 200816 jaren Auteur comment_1219363 Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafelEn wat moet daarvoor in de plaats komen? Niks? Of de andere takken gebruiken om het op te vullen? Dat is in ieder geval geen eitje. Dat het net lijkt of het weg is
Geplaatst: 30 december 200816 jaren comment_1219408 Of de andere takken gebruiken om het op te vullen? Dat is in ieder geval geen eitje. Probeer maar of het lukt en er mooi uitziet... wil het echt niet lukken zou ik graag een kans willen om de aanvraag te voltooien. maar dat mag markoes natuurlijk beslissen. Bewerkt: 30 december 200816 jaren door joppie
Geplaatst: 30 december 200816 jaren comment_1219445 Ik heb wat geprobeerd. Hopelijk vind je het wat. Mvg, Flitskikker
Geplaatst: 30 december 200816 jaren comment_1219471 als je nu eens een foto van die zelfde struiken uit de zelfde hoek maakt, kunnen we het er over heen plakken
Geplaatst: 30 december 200816 jaren comment_1219479 Oh als we zo gaan doen dit heb ik gemaakt... K was met minder dan 10 minuten klaar sinds TomHagen had gepost... Bewerkt: 30 december 200816 jaren door joppie
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren Auteur comment_1224883 Oh als we zo gaan doen dit heb ik gemaakt... K was met minder dan 10 minuten klaar sinds TomHagen had gepost... Oke hartstikke bedankt
Je maakt een foto en jawel er staad iets op wat er niet op mag
kan iemand mij even helpen met de was die op de achtergrond hangt verwijderen
Type: Layout
Stijl: Template
Grootte: eigen groote
Afbeelding: KLIK
Tekst: Geen
Rand: geen
Kleuren: gewoon
Render (optioneel): Geen
Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafel
alvast bedankt
groetjes,
Markoes