Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA San Andreas PC screenshots

prachtig !!! waarom kunnen ze nu zo geen kwaliteit op de ps2 maken

volgende keer koop ik het niet meer op de ps2 denk ik maar op de pc :lol:

  • Replies 34
  • Views 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

jah maar zelfs iemand met 800 mhz kan hem draaien was ook zo met vice city een maat van mij draaide met een 400mhz en 32mb 3d kaart vice city zonder problemen dus moet met san andreas ook kunnen (wel hoger als dit maar toch)

hopen dat ie op mijn 700-tje draait :unsure: :(

On-topic..

Het gaat niet over je specs, maar over de screens

mooi screens,

En zoiets is dan weer iets té overbodig ...

ze zien er wel goed uit maar wat een weirdo op die fiets :lol:

  • 4 weeks later...

ja... ik heb pentium 3 <_< ongeveer 600 MHz en Vice City doet het nog steeds PERFECT ...

sorry voor het dubbel posten en ik doe het ook niet meer maar om bij dit topic te blijven... ik vind het goede screens ! komen er nog meer op???

sorry voor het dubbel posten en ik doe het ook niet meer maar om bij dit topic te blijven... ik vind het goede screens ! komen er nog meer op???

Rechtsboven je post zit een edit knop en daarmee kan je je bericht bewerken ;)

Antwoord op je vraag: Er komen alleen nieuwe screenshots op gtagames als Joriz die van R* toegestuurd krijgt zonder logo erop van andere site's want je mag geen screenshots van andere site's publiceren op je eigen site als hun logo erop staat want dat is Copyright (zeg ik dit goed?).

Voor meer screenhots zal je dan het internet af moeten zoeken.

Ontopic: De nieuwe screens die erop zijn gekomen zijn weer adembenemend mooi :)

dat zeg je goed ja... en ik vind ze er ook cool uitzien

nou R* stuur die dingen op... :puh:

zo'n grote map, zulke chille textures... nog verdere draw distance...

CHILL !!!!

[-Spider-]

Ok, kijk nu op GTAgames.nl en download daar een PC filmpje van 10 sec. Zo gaat het er dus waarschijnlijk uit zien!! Ik heb hem al gezien en hij is veeeeeeet.. :lol:

Er komen ook nieuwe screens, dus dit past wel in dit topic.

ziet er toppie uit, ook de wagens zijn een stuk gedetailleerder geworden. en vergeleken met de graphics van de ps2, geweldig

er is nog geen trail uitgekomen van de pc-versie, he?

ik kan in ieder geval niet meer wachten tot de releas

Ok, kijk nu op GTAgames.nl en download daar een PC filmpje van 10 sec. Zo gaat het er dus waarschijnlijk uit zien!! Ik heb hem al gezien en hij is veeeeeeet.. :lol:

Er komen ook nieuwe screens, dus dit past wel in dit topic.

Dat filmpje ziet er idd prachtig uit!! Heb nog nooit zo'n 10 seconden zitten genieten :D

:ph34r: Waarom moet dit nou weer...

Nou duurt het wachten nóg langer...... :blink: :(

10 juni... lig ik 's ochtends voor de winkel van de dichtst bijzijnde game-winkel B)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.