Heb jij een ITouch/IPhone? 27 leden hebben gestemd
-
1. Heb jij een ITouch/IPhone?
-
Ja, een ITouch6
-
Ja, een IPhone3
-
Nee, geen van beide14
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Vanaf 2 februari heeft het project een tijd stil gelegen, maar op 25 juni besloot ik om het project weer op te zetten. Vlak daarna heeft het weer stil gelegen, maar 6 oktober besloot ik er weer mee door te gaan. Dit keer met meerdere plannen. Niet enkel reviews zullen er worden geschreven, maar ook zal er regelmatig een quiz komen. Er zijn nog meer ideeën, maar deze zijn momenteel helaas nog niet te realiseren.
In dit project zal ik regelmatig een applicatie voor de ITouch/IPhone bespreken. Hier komen zaken aan bod als wat je er moet doen tot de huidige prijs van het spel. Elke keer zal het artikel uit zes onderdelen bestaan: Inleiding, uitleg, informatie, conclusie, cijfers en dan nog screens die het menu weergeven. In de inleiding vertel ik een kort verhaaltje over hoe het er aan toe gaat binnen Application Narrator zelf. In de uitleg zal ik precies vertellen wat de bedoeling is van de applicatie, de controls en uitgebreid mijn eigen ervaringen ermee. Bij de informatie komen zaken te staan als de prijs, releasedatum en de verkoper. Bij de conclusie vertel ik of ik jullie aanraad of juist afraad deze applicatie te kopen/krijgen. Bij de cijfers krijg je uiteindelijke cijfers te zien die ik de applicatie geef op verschillende vlakken. Voor vragen, opmerkingen, tips of iets anders: PB me.
Alle screens en teksten die je in deze reviews vind, zijn allemaal gemaakt door mijzelf. Je mag ze gebruiken op andere websites met mijn toestemming.
Hier volgt een lijst met alle applicaties die ik tot nu toe heb besproken. Momenteel staat de teller op 10 reviews!
A:
B:
E:
F:
M:
R:
T:
Veel plezier met Application Narrator!
Bewerkt: door Kloep