Jump to content
Geplaatst:
comment_1226633

2hwmzjc.png

Hierbij presenteer ik jullie Application Narrator. Een nieuw project op GtaForum gestart door Kloep op zaterdag 3 januari 2009.

Vanaf 2 februari heeft het project een tijd stil gelegen, maar op 25 juni besloot ik om het project weer op te zetten. Vlak daarna heeft het weer stil gelegen, maar 6 oktober besloot ik er weer mee door te gaan. Dit keer met meerdere plannen. Niet enkel reviews zullen er worden geschreven, maar ook zal er regelmatig een quiz komen. Er zijn nog meer ideeën, maar deze zijn momenteel helaas nog niet te realiseren.

In dit project zal ik regelmatig een applicatie voor de ITouch/IPhone bespreken. Hier komen zaken aan bod als wat je er moet doen tot de huidige prijs van het spel. Elke keer zal het artikel uit zes onderdelen bestaan: Inleiding, uitleg, informatie, conclusie, cijfers en dan nog screens die het menu weergeven. In de inleiding vertel ik een kort verhaaltje over hoe het er aan toe gaat binnen Application Narrator zelf. In de uitleg zal ik precies vertellen wat de bedoeling is van de applicatie, de controls en uitgebreid mijn eigen ervaringen ermee. Bij de informatie komen zaken te staan als de prijs, releasedatum en de verkoper. Bij de conclusie vertel ik of ik jullie aanraad of juist afraad deze applicatie te kopen/krijgen. Bij de cijfers krijg je uiteindelijke cijfers te zien die ik de applicatie geef op verschillende vlakken. Voor vragen, opmerkingen, tips of iets anders: PB me.

Alle screens en teksten die je in deze reviews vind, zijn allemaal gemaakt door mijzelf. Je mag ze gebruiken op andere websites met mijn toestemming.

Hier volgt een lijst met alle applicaties die ik tot nu toe heb besproken. Momenteel staat de teller op 10 reviews!

A:

Naam Categorie Prijs Eindcijfer
Asphalt 4: Elite Racing Games €0,79 8,0

B:

Beatmaker Muziek €15,99 8,0
Bounce On Games €2,99 5,8
Brain Challenge Games €3,99 8,8

E:

EyeTricks Vermaak Gratis 6,0

F:

Fieldrunners Games €2,39 8,0

M:

Motochaser Games €0,79 6,5

R:

Real Racing Games €7,99 8,3
Real Tennis 2009 Games €3,99 6,6

T:

TapTap Dance Games €3,99 9,0

Veel plezier met Application Narrator!

Bewerkt: door Kloep

Heb jij een ITouch/IPhone? 27 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij een ITouch/IPhone?

• Ja, een ITouch
      6
    • Ja, een IPhone
      3
    • Nee, geen van beide
      14

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1505441

2hwmzjc.png

QUIZ

Bij deze kan ik meedelen dat we gaan beginnen met de eerste quiz. De quiz kan je hier vinden. De quiz bestaat uit tien vragen, waar je in totaal twee minuten voor hebt. Meer dan genoeg tijd, indien je niet alle antwoorden gaat opzoeken. Het inzenden van je score gaat erg gemakkelijk. In het begin van de quiz moet je je forumnaam (!) opgeven. Aan het einde van de quiz kom je in een lijst te staan die ik kan opvragen. Het deelnemen aan een quiz is slechts 1 keer toegestaan. De prijzen voor deze quiz zijn als volgt:

1. 5000 credits
  2. 2000 credits
  3. 500 credits

Ik wens jullie heel veel succes met het deelnemen aan de quiz!

Reageren kan in dit topic, niet in dit topic reageren s.v.p.

Kloep, hoofdredacteur

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.