Jump to content
Geplaatst:
comment_1235067

Heey iedereen.

Ik heb een vraagje.

Ik wil een explosie functie maken en als ze het gebruiken dat er geld van hun bank afgetrokken word.

Maar hoe kan je doen dat er bijvoorbeeld 10 dollar cash geld er van af gehaald word?..

Bedankt MVG Kevin.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1235486

Ligt eraan wat voor een bank-systeem je gebruikt...

(Als je het normale geld bedoeld, is GivePlayerMoney(playerid, -10); al voldoende.

Als je met variabeles werkt, en je wilt er 10 vanaf trekken, dan doe je zoiets als dit:

bank[playerid] -= 10;

of

bank[playerid] = (bank[playerid] - 10);

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1235811
Ligt eraan wat voor een bank-systeem je gebruikt...

(Als je het normale geld bedoeld, is GivePlayerMoney(playerid, -10); al voldoende.

Als je met variabeles werkt, en je wilt er 10 vanaf trekken, dan doe je zoiets als dit:

bank[playerid] -= 10;

of

bank[playerid] = (bank[playerid] - 10);

Bedankt Sandra.

Ik bedoelde de gewone ja.

Ik ga hem nu testen.

Je bent de beste in scripten je reageerd overal goed op. :engel:

Bewerkt: door kevinkrs

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1235842

P.s hoe doe je dat hij chekt hoeveel geld je heb.

Zodat je niet onder de 0 kan raken.

Dus als je eigenlijk te weinig geld heb dat je dan geen wapen of een bom of wat dan ook krijg.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1235894
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10)
{
GivePlayerMoney(playerid, -10)
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je hebt niet genoeg geld!");
}

Ik zie het bericht nu wel staan.

Maar hij blokeer niet.

Is daar ook een functie voor?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.