Geplaatst: 15 januari 200916 jaren comment_1237953 hallo allemaal , niet eerder wat gepost maar dit wilde ik even kwijt. ik vind het erg jammer dat ze bepaalde dingen van san andreas niet terug hebben laten komen in gta iv b.v : * geen trailers achter de vrachtwagens * een bom als wapen op afstands bediening zou leuk zijn geweest net als in SA * en wat niet in SA zat maar wel jammer is is dat de daken van auto`s naar mijn idee TE sterk zijn hadden wel wat ergere schades kunnen hebben . wat zijn jullie meningen hierover? verder vind ik het een gaaf spel (pc versie)
Geplaatst: 17 januari 200916 jaren comment_1240075 Misschien wel SA stories. Nee hé , slecht idee SUPER IDEE net zoals vcs en lcs, daar geniet ik nog steeds van.
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren Auteur comment_1240680 kwa grafisch wel beternderdaad , maar toch over het elgemeen gezien had ik er misschien iets meer van verwacht .. ook al is het een tof spel maar als je de SA op de zelfde grafische kwaliteit zou hebben zou dat een veel betere game zijn , vind de omgevingen in SA ook veel mooier . berg gebied , verlaten gebied enz enz treinen en spoorwegovergangenmis ik trouwens ook en gta4 , de metro is k*t want daar kan je niets mee , net als de vliegtuigen. ik speel persoonlijk niet veel games over het algemeen , alleen gta heb ik zo`n beetje elk deel van maar de volgende moet echt beter anders laat ik hem ook liggen.
hallo allemaal ,
niet eerder wat gepost maar dit wilde ik even kwijt.
ik vind het erg jammer dat ze bepaalde dingen van san andreas niet terug hebben laten komen in gta iv
b.v :
* geen trailers achter de vrachtwagens
* een bom als wapen op afstands bediening zou leuk zijn geweest net als in SA
* en wat niet in SA zat maar wel jammer is is dat de daken van auto`s naar mijn idee TE sterk zijn hadden wel wat ergere schades kunnen hebben .
wat zijn jullie meningen hierover?
verder vind ik het een gaaf spel (pc versie)