Geplaatst: 18 januari 200917 jaren Hey, Ik heb gisteren wat liggen zoeken achter interiors die ik nog niet bezocht had enz... Op de map die bij mijn exemplaar van GTA IV zat, Zag ik in het noorden van Alderney een eetgelegenheid met de naam "Pizza it ! " Gisteren heb ik het gevonden, maar ik kan er niet in. De deuren blijven gewoon gesloten. Nu bij het chinees restaurant in downtown alderney, kon ik ook niet binnen in SP Mode, Maar wel in party mode. Dus ik heb nu geprobeerd in party - mode de pizzazaak binnen te gaan maar tevergeefs.. Is deze zaak gewoon altijd toe? Nooit geopend?
Geplaatst: 21 januari 200917 jaren Heb geprobeerd, Is niet toegankelijk in Bomb Da Base. Jongens, ik zal wel overkomen als een sukkeltje majah Wat is Bomb da Base?
Geplaatst: 21 januari 200917 jaren Heb geprobeerd, Is niet toegankelijk in Bomb Da Base. Jongens, ik zal wel overkomen als een sukkeltje majah Wat is Bomb da Base? Dat is een multiplayermissie waar je een boot moet doen laten zinken (genaamd naar de missie in GTA III)
Hey,
Ik heb gisteren wat liggen zoeken achter interiors die ik nog niet bezocht had enz...
Op de map die bij mijn exemplaar van GTA IV zat, Zag ik in het noorden van Alderney een eetgelegenheid met de naam "Pizza it ! "
Gisteren heb ik het gevonden, maar ik kan er niet in. De deuren blijven gewoon gesloten.
Nu bij het chinees restaurant in downtown alderney, kon ik ook niet binnen in SP Mode, Maar wel in party mode.
Dus ik heb nu geprobeerd in party - mode de pizzazaak binnen te gaan maar tevergeefs..
Is deze zaak gewoon altijd toe? Nooit geopend?