Geplaatst: 24 januari 200916 jaren comment_1247884 Hallo. Ik wil graag met iemand anders een server gaan kopen. Aleen ons probleem is. ik kan niet scripten en de ander maar een beetje. Dus ik wil graag mensen die goed kunnen scripten. Wilt u dit even invullen dan Naam: Leeftijd: Taal: (U moet wel goed nederlands/engels kunnen typen) Ervaring: Opmerkingen: Dankje Groeten, Kevin
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1249406 Wat is er mis met je andere "Scripters Gezocht" topic?
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren Auteur comment_1249498 IK dacht ik post opnieuw er post niemand daar
Geplaatst: 31 januari 200916 jaren comment_1255359 IK dacht ik post opnieuw er post niemand daar misschien omdat niemand wil helpen ;p kwil heus wel helpen maar kga geen heel script maken voor iemand die het even vraagt ;D kan wel stukjes maken als je wilt. Naam: Think Leeftijd: 14 Taal: (U moet wel goed nederlands/engels kunnen typen) NL/EN/BE(xD)/beetje DE Ervaring: kep m'n eigen server. Opmerkingen: ik ga geen heel script maken, kleine stukjes wel :>
Geplaatst: 14 juni 200915 jaren comment_1382756 IK dacht ik post opnieuw er post niemand daar misschien omdat niemand wil helpen ;p kwil heus wel helpen maar kga geen heel script maken voor iemand die het even vraagt ;D kan wel stukjes maken als je wilt. Naam: Think Leeftijd: 14 Taal: (U moet wel goed nederlands/engels kunnen typen) NL/EN/BE(xD)/beetje DE Ervaring: kep m'n eigen server. Opmerkingen: ik ga geen heel script maken, kleine stukjes wel :> hoi pandabeer>..>
Geplaatst: 16 juni 200915 jaren comment_1383654 hey madykevy, ga je weg by FRPG? Wauw. Veel succes! Bewerkt: 16 juni 200915 jaren door RRGangstertje
Geplaatst: 16 juni 200915 jaren comment_1383723 Kijk datum van het topic! Jullie zijn allemaal onnodig aan het posten!
Hallo.
Ik wil graag met iemand anders een server gaan kopen.
Aleen ons probleem is.
ik kan niet scripten en de ander maar een beetje.
Dus ik wil graag mensen die goed kunnen scripten.
Wilt u dit even invullen dan
Naam:
Leeftijd:
Taal: (U moet wel goed nederlands/engels kunnen typen)
Ervaring:
Opmerkingen:
Dankje
Groeten, Kevin