January 24, 200917 yr Author hoe krijgen mensen dan al die filmpjes en foto's via de mobiel (via een platform niet via pc)
January 24, 200917 yr hoe krijgen mensen dan al die filmpjes en foto's via de mobiel (via een platform niet via pc) Hoe bedoel je? Filmpjes die je op het internet ziet zijn gemaakt via een dazzle, als je dat bedoelt.
January 24, 200917 yr wat is een dazzle want ik wil ook mn eigen filmpje maken bij gta IV Een Dazzle is een capture card. Het ziet er zo uit:
January 24, 200917 yr Author wat is een dazzle want ik wil ook mn eigen filmpje maken bij gta IV Een Dazzle is een capture card. Het ziet er zo uit: waar kan je dat downloaden
January 24, 200917 yr wat is een dazzle want ik wil ook mn eigen filmpje maken bij gta IV Een Dazzle is een capture card. Het ziet er zo uit: waar kan je dat downloaden Dat moet je kopen in een winkel. Edited January 24, 200917 yr by Platypus
January 24, 200917 yr wat is een dazzle want ik wil ook mn eigen filmpje maken bij gta IV Een Dazzle is een capture card. Het ziet er zo uit: waar kan je dat downloaden Dat moet je kopen in een winkel. Ik krijg hier echt een slappe lach van :schater: Ik gebruik ook een Dazzle. Hij kost ongeveer 50 euro in een pc winkel,of in de Mediamarkt.
January 25, 200917 yr wist ik niet Nu weet je het wel Ga je nog een Dazzle kopen? Dan kan ik je wel helpen als je wilt.
Heey,
hoe sla je je foto's op die je bij gta iv neemt met je mobiel?