Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1249269
nou ok dan

want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer

bedankt rockstar >:(

R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1250115
nou ok dan

R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie

nouw en kut R* die mod was egt chill

Geplaatst:
comment_1250579
nou ok dan

Wees blij dat R* er is en je gewoon GTA kunt spelen. Anders had je nog geen GTA. Dus wees blij dat je het hebt

Geplaatst:
comment_1250635
nou ok dan

Je kan altijd nog je GTA opnieuw installeren. Dan kan je geen MP spelen, maar wel van je mods genieten :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1251456
nu is hij op r* aan het zeuren omdat zijn mods niet meer werken, ff voor de duidelijkheid, hier houd r* geen rekening mee aangezien ze niet eens het spelgemod laten worden.

dus wat moet je anders doe als je de story lijn hebt uitgespeelt en de 100% een beetje saai word om te halen ( ik dus :puh:) wat moet je dan doen

R* verneukt nu gwn haar eigen game ik ken hoop mensen die ook mods hadden en die er nu mee kappen

als ik een andere game heb gedownload of gekogt gooi ik gta IV mesgien in de kast om het er 1keer per week ofz00w ( of minder) uit te halen

Geplaatst:
comment_1251512

rockstar verneukt niks, je verneukt het door jezelf, r* wou het spel niet moddable maken dus daarom houden ze er geen rekening mee. Dat jij nou gewoon hebt gemod is niet r* fout maar de jouwe

Geplaatst:
comment_1253002

wel in r*s opzicht, zij wouden geen mods en houden er dus geen rekening mee, waardoor het jouw eigne schuld is dat de game/mods niet meer werken, hoe moeilijk is dit nou te begrijpen?

Ze willen niet dat je je game mod -> geen rekening mee houden -> anti mod updates.

Geplaatst:
comment_1253013
wel in r*s opzicht, zij wouden geen mods en houden er dus geen rekening mee, waardoor het jouw eigne schuld is dat de game/mods niet meer werken, hoe moeilijk is dit nou te begrijpen?

Ze willen niet dat je je game mod -> geen rekening mee houden -> anti mod updates.

Dat wil dus zeggen: GTA:IV weggooien of niet zeiken -> Een nieuwe game kopen (VOORAL niet van Rockstar) -> Dit topic laten sluiten.

:cya:

Geplaatst:
comment_1253151

Ik vind modden opzich geen fout hoor. Ik vind gewoon dat R* modden maar moet accepteren, komop zonder mods was ik nu gestopt met spelen. En er zijn ondertussen al weer een paar compatible patch 2 mods (asi/lua scipts) zoals bodyguard mod, ride along, en een vette trainer waarbij je je achterbak en voorklep kan open doen. Ook teleporten is mogelijk. Nu drink ik een pilsje in Comrades Bar i.p.v in een andere bar. Halleluja voor de mods.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.