Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mods werken niet na tweede patch

nou ok dan

want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer

bedankt rockstar >:(

Featured Replies

nou ok dan

R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie

• Author
nou ok dan

R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie

nouw en kut R* die mod was egt chill

nou ok dan

Wees blij dat R* er is en je gewoon GTA kunt spelen. Anders had je nog geen GTA. Dus wees blij dat je het hebt

nou ok dan

Je kan altijd nog je GTA opnieuw installeren. Dan kan je geen MP spelen, maar wel van je mods genieten :)

Jongens, inmiddels is er een compatible MagicIV, voor 1.0.2.0 bedoel ik dan. Welke je overigens hier kunt downloaden.

Maar dan moet je met de oude patcher je files recoveren. Zijn dan je mods weg? Nee toch?

nu is hij op r* aan het zeuren omdat zijn mods niet meer werken, ff voor de duidelijkheid, hier houd r* geen rekening mee aangezien ze niet eens het spelgemod laten worden.

• Author
nu is hij op r* aan het zeuren omdat zijn mods niet meer werken, ff voor de duidelijkheid, hier houd r* geen rekening mee aangezien ze niet eens het spelgemod laten worden.

dus wat moet je anders doe als je de story lijn hebt uitgespeelt en de 100% een beetje saai word om te halen ( ik dus :puh:) wat moet je dan doen

R* verneukt nu gwn haar eigen game ik ken hoop mensen die ook mods hadden en die er nu mee kappen

als ik een andere game heb gedownload of gekogt gooi ik gta IV mesgien in de kast om het er 1keer per week ofz00w ( of minder) uit te halen

rockstar verneukt niks, je verneukt het door jezelf, r* wou het spel niet moddable maken dus daarom houden ze er geen rekening mee. Dat jij nou gewoon hebt gemod is niet r* fout maar de jouwe

• Author

wat doe jij dan als je de storylijn hebt uitgespeelt

online zuigt egt fucking erg

ik ga gwn een ander spel downloaden en gta iv weg flikkeren

nou dan doe je dat toch?

wel zielig dat je r* aan het afkraken bent voor je eigen fouten.

• Author
nou dan doe je dat toch?

wel zielig dat je r* aan het afkraken bent voor je eigen fouten.

hoe z00w eige fouten????

modde is geen fout

wel in r*s opzicht, zij wouden geen mods en houden er dus geen rekening mee, waardoor het jouw eigne schuld is dat de game/mods niet meer werken, hoe moeilijk is dit nou te begrijpen?

Ze willen niet dat je je game mod -> geen rekening mee houden -> anti mod updates.

wel in r*s opzicht, zij wouden geen mods en houden er dus geen rekening mee, waardoor het jouw eigne schuld is dat de game/mods niet meer werken, hoe moeilijk is dit nou te begrijpen?

Ze willen niet dat je je game mod -> geen rekening mee houden -> anti mod updates.

Dat wil dus zeggen: GTA:IV weggooien of niet zeiken -> Een nieuwe game kopen (VOORAL niet van Rockstar) -> Dit topic laten sluiten.

:cya:

tuurlijk, als jij dat zo wilt...

Ik vind modden opzich geen fout hoor. Ik vind gewoon dat R* modden maar moet accepteren, komop zonder mods was ik nu gestopt met spelen. En er zijn ondertussen al weer een paar compatible patch 2 mods (asi/lua scipts) zoals bodyguard mod, ride along, en een vette trainer waarbij je je achterbak en voorklep kan open doen. Ook teleporten is mogelijk. Nu drink ik een pilsje in Comrades Bar i.p.v in een andere bar. Halleluja voor de mods.