Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1265190

ik heb nog even gekeken, en ik weet zeker dat het aan het nieuwe stukje script gaat.

Ik heb nml mn oude backup van vorige week gepakt, en daar deed de char select het wel, en werd ik er niet uitgekicked.

Ik verander het stukje ondisconnect script: en char select was weg maar crashede niet meer... iemand enig idee??

hier het stukje script:

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
PlayerInfo[playerid][pAdmin] = 0;
new string[256], file[128];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip));
format(file, sizeof(file), "/VirtualScriptingRP/Accounts/%s.ini", PlayerName);
format(string, sizeof(string), "PART: %s(%i) disconnected (IP: %s)", PlayerName, playerid, playerip);
aLog("Connections.txt", string);
if(gLogged[playerid] == 1)
{
	new Skin = GetPlayerSkin(playerid);
	if(Skin == 280 || Skin == 281 || Skin == 282)
	{
		dini_IntSet(file, "Skin", 0);
	}
	else
	{
		dini_IntSet(file, "Skin", GetPlayerSkin(playerid));
	}
	GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip));
	dini_IntSet(file, "HandMoney", GetPlayerMoney(playerid));
 dini_IntSet(file, "BankCash", PlayerInfo[playerid][pBankCash]);
	GetPlayerPos(playerid, Float:PlayerInfo[playerid][pSaveX], Float:PlayerInfo[playerid][pSaveY], Float:PlayerInfo[playerid][pSaveZ]);
	PlayerInfo[playerid][pSaveInt] = GetPlayerInterior(playerid);
	dini_FloatSet(file, "X_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveX]);
	dini_FloatSet(file, "Y_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveY]);
	dini_FloatSet(file, "Z_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveZ]);
	dini_IntSet(file, "INT_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveInt]);
	GetPlayerHealth(playerid, PlayerInfo[playerid][pSaveHealth]);
	GetPlayerArmour(playerid, PlayerInfo[playerid][pSaveArmor]);
	dini_FloatSet(file, "SAVE_HEALTH", PlayerInfo[playerid][pSaveHealth]);
	dini_FloatSet(file, "SAVE_ARMOR", PlayerInfo[playerid][pSaveArmor]);
}
SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, 201);
switch (reason)
{
	case 0:
	{
		format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Timeout)", PlayerName, playerid);
		SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string);
	}
	case 1:
	{
		format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Leaving)", PlayerName, playerid);
		SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string);
	}
	case 2:
	{
		format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Kicked/banned)", PlayerName, playerid);
		SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string);
	}
}
TextDrawHideForPlayer(playerid, ZoneText[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textie[playerid]);
TextDrawDestroy(ZoneText[playerid]);
TextDrawDestroy(Textie[playerid]);
gLogged[playerid] = 0;
return 1;
}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.