Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254543 Hallo, Even een vraag: -De server saved niet als mensen uitloggen, hoe kan dit? Alvast bedankt Bewerkt: 5 februari 200916 jaren door thuron
Geplaatst: 6 februari 200916 jaren Auteur comment_1263326 sry, had double-post Bewerkt: 6 februari 200916 jaren door thuron
Geplaatst: 6 februari 200916 jaren Auteur comment_1264071 omg.... nu werkt mn char-select niet meer...en word ik er vaker uitgekicked met een fout... iemand enig idee van deze problemen?
Geplaatst: 7 februari 200916 jaren Auteur comment_1265190 ik heb nog even gekeken, en ik weet zeker dat het aan het nieuwe stukje script gaat. Ik heb nml mn oude backup van vorige week gepakt, en daar deed de char select het wel, en werd ik er niet uitgekicked. Ik verander het stukje ondisconnect script: en char select was weg maar crashede niet meer... iemand enig idee?? hier het stukje script: public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { PlayerInfo[playerid][pAdmin] = 0; new string[256], file[128]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip)); format(file, sizeof(file), "/VirtualScriptingRP/Accounts/%s.ini", PlayerName); format(string, sizeof(string), "PART: %s(%i) disconnected (IP: %s)", PlayerName, playerid, playerip); aLog("Connections.txt", string); if(gLogged[playerid] == 1) { new Skin = GetPlayerSkin(playerid); if(Skin == 280 || Skin == 281 || Skin == 282) { dini_IntSet(file, "Skin", 0); } else { dini_IntSet(file, "Skin", GetPlayerSkin(playerid)); } GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip)); dini_IntSet(file, "HandMoney", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file, "BankCash", PlayerInfo[playerid][pBankCash]); GetPlayerPos(playerid, Float:PlayerInfo[playerid][pSaveX], Float:PlayerInfo[playerid][pSaveY], Float:PlayerInfo[playerid][pSaveZ]); PlayerInfo[playerid][pSaveInt] = GetPlayerInterior(playerid); dini_FloatSet(file, "X_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveX]); dini_FloatSet(file, "Y_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveY]); dini_FloatSet(file, "Z_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveZ]); dini_IntSet(file, "INT_POS", PlayerInfo[playerid][pSaveInt]); GetPlayerHealth(playerid, PlayerInfo[playerid][pSaveHealth]); GetPlayerArmour(playerid, PlayerInfo[playerid][pSaveArmor]); dini_FloatSet(file, "SAVE_HEALTH", PlayerInfo[playerid][pSaveHealth]); dini_FloatSet(file, "SAVE_ARMOR", PlayerInfo[playerid][pSaveArmor]); } SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, 201); switch (reason) { case 0: { format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Timeout)", PlayerName, playerid); SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string); } case 1: { format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Leaving)", PlayerName, playerid); SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string); } case 2: { format(string, sizeof(string), "SERVER: %s(%i) has left the server (Kicked/banned)", PlayerName, playerid); SendClientMessageToAll(COLOR_CYELLOW, string); } } TextDrawHideForPlayer(playerid, ZoneText[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textie[playerid]); TextDrawDestroy(ZoneText[playerid]); TextDrawDestroy(Textie[playerid]); gLogged[playerid] = 0; return 1; }
Geplaatst: 7 februari 200916 jaren Auteur comment_1265414 ik heb het probleem gevonden ... et was gwoon een domme copieerfout van me... tja, als je nie goed oplet, dan copieer je de OnPlayerRequestClass weg :P... en nu crashed ie ook niet meer
Hallo,
Even een vraag:
-De server saved niet als mensen uitloggen, hoe kan dit?
Alvast bedankt
Bewerkt: door thuron