Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hoeveel memory cards heb jij ?

wel ik heb er 1

best vlug vol

maarja nadeel dat je maar 1 hebt

  • Replies 88
  • Views 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hoeveel memory cards heb jij ? 57 members have voted

  1. 1. hoeveel memory cards heb jij ?

    • 0
      10%
      12
    • 1
      41%
      48
    • 2
      25%
      30
    • 3
      10%
      12
    • 4
      3%
      4
    • 5
      1%
      2
    • meer...
      7%
      9

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

ik heb er 6,

ik had er 2 gekregen van mn vriend want hij had zn ps2 verkocht en 4 heb ik er zelf

ik heb er 6,

ik had er 2 gekregen van mn vriend want hij had zn ps2 verkocht en 4 heb ik er zelf

wat moet je met 6 memorycards???

ik heb er zelf maar 1 ik heb er maar eentje nodig omdat ik heb maar een paar games en daar speel ik an heel veel op dus ik heb niet veel opslagplaats nodig

Ikke heb er 1 maar er komt binnenkort een 2de bij :)

Edit: ik heb nu dus een 2de :) van 32 MB! :D

Edited by Big Smoke

Uno, genoeg aan tot nu toe.

:puh: Ik heb er 2; 1 voor ps1 en 1 voor ps2.

Ik heb er 1.

Maar hij is wel elke keer vol.

En ik wil eigenlijk géén 1 Savegame wissen.

Maar soms moet dat wel.

En dan wis ik een spel wat ik haast niet meer speel, of een spel waar ik nog niet zo ver mee ben.

Het zou wel handig zijn als ik er 2 heb, maar de eerste tijd koop ik er nog géén bij.

Ik heb er 6 voor de PS1

En 2 voor de PS2

ik heb er maar 1

ik ga er een van de dagen

een nieuwe kopen

wand die van mij is vol :(

ik heb juist socom 2

gekocht ,en dus kan ik het

niet opslaan en aangezien

dat socom 2 3 MB

nodig heeft om op te slaan

moet ik de helfd van de

memory card er af doen af doen

ik ga er mischien een van 16 MB

kopen :lol:

Ik heb er 2.

1 voor Grand Theft Auto.

1 voor andere PS spellen

ik heb er vier, ik heb zoveel spellen nu dat ik er wel 4 nodig heb! de san anderas en VC en gta 3 met NFS op 1 memory card en de rest op de andere

ik heb er 6,

ik had er 2 gekregen van mn vriend want hij had zn ps2 verkocht en 4 heb ik er zelf

wat moet je met 6 memorycards???

ik heb er zelf maar 1 ik heb er maar eentje nodig omdat ik heb maar een paar games en daar speel ik an heel veel op dus ik heb niet veel opslagplaats nodig

ik heb 18 spellen en voor colin mcrae rally heb je bijna 4 MB nodig ,en sommige savefiles zijn gewn erg groot

ik heb er 2 een voor san andreas en gt4 en de andere voor mijn mindere spellen

Ik heb 'r maar 1..

Tot nu toe genoeg.. :rolleyes:

Ik heb een hd van 8 gig.

Daar wil wel heel wat op hé.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.