Geplaatst: 1 februari 200916 jaren comment_1256977 Hey mensen, misschien wel handig om een kleine code te hebben om '2' te gebruiken als vehicle fix. public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_SUBMISSION && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==1) { new car = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleHealth(car, 1000.0); return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Your Vehicle has been fixed."); } return 1; } Je post dit helemaal onderaan, dus onder de laatste callback. De KEY_SUBMISSION is '2'. Greetz. Bewerkt: 1 februari 200916 jaren door Sniperx
Geplaatst: 2 februari 200916 jaren comment_1258492 Dit forum board is bedoelt voor als je vragen/problemen hebt met sa:mp, niet voor tips&trucs.
Geplaatst: 8 februari 200916 jaren comment_1266102 Dit forum board is bedoelt voor als je vragen/problemen hebt met sa:mp, niet voor tips&trucs. Nee hoor.. Hoeft niet persee. Sandra heeft toch ook een tutorial gemaakt. En het heet SA:MP Scripting. Dus je mag ook je scripts showen. Dus het mag wel
Geplaatst: 16 februari 200916 jaren comment_1273813 wat vinden jullie van deze? 1keer klikken met de linkermuis knop en je auto word geflipt en gefixt #define COLOR_BASIC 0x0066FFAA new MouseFunction[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { MouseFunction[playerid] = 1; return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if ((newkeys & KEY_FIRE)) //repair and flip your vehicle { if(MouseFunction[playerid] == 1) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0); SendClientMessage(playerid,COLOR_BASIC,"[Server] your vehilce is fixed/flipped"); // new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z); GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),Angle); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z+2); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),Angle); } } } return 1; }
Geplaatst: 17 februari 200916 jaren comment_1274617 wat vinden jullie van deze?1keer klikken met de linkermuis knop en je auto word geflipt en gefixt #define COLOR_BASIC 0x0066FFAA new MouseFunction[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { MouseFunction[playerid] = 1; return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if ((newkeys & KEY_FIRE)) //repair and flip your vehicle { if(MouseFunction[playerid] == 1) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0); SendClientMessage(playerid,COLOR_BASIC,"[Server] your vehilce is fixed/flipped"); // new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z); GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),Angle); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z+2); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),Angle); } } } return 1; } waarom gebruik je: if(MouseFunction[playerid] == 1) de variable word nergens veranderd.
Geplaatst: 17 februari 200916 jaren comment_1274721 waarom gebruik je: if(MouseFunction[playerid] == 1) de variable word nergens veranderd. boeiend, het werkt tog.
Geplaatst: 17 februari 200916 jaren comment_1274745 waarom gebruik je: if(MouseFunction[playerid] == 1) de variable word nergens veranderd. boeiend, het werkt tog. Het is onnodige code. Bovendien is het een variabele en slurpt dus geheugen op. Als je een groot script hebt met veel ongebruikte variabelen in, kan dat op den duur traag gaan reageren. Bovendien is de kans op fouten veel groter.
Geplaatst: 18 februari 200916 jaren comment_1275462 SRRY , ik had teveel gezopen. hier de code, wat je alles duidelijk maakt (hoop ik) if (strcmp("/CMD", cmdtext, true, 10) == 0) //kon niks anders bedenken. { GameTextForPlayer(playerid,"~w~ /CMD - is now: ~g~ ON",5000,5); MouseFuntion[playerid] = 1); } else { GameTextForPlayer(playerid,"~w~ /CMD - is now: ~r~ OFF",5000,5); MouseFuntion[playerid] = 0); return 1; } als dr fouten in zitten, kan het best, het was even snel uit me hoofd
Hey mensen, misschien wel handig om een kleine code te hebben om '2' te gebruiken als vehicle fix.
Je post dit helemaal onderaan, dus onder de laatste callback.
De KEY_SUBMISSION is '2'.
Greetz.
Bewerkt: door Sniperx