Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Het San Andreas hintboek

Ik ga het boek waarschijnlijk bij GTA San Andreas voor de PC kopen en wil daarom weten of veel mensen hem al hebben.

Wat vinden jullie van het boek? Is het een aanrader of niet?

Simsfan88 ;).

• Replies 38
  • Views 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Heb jij het San Andreas hintboek al? 1 member has voted

1. 1. Heb jij het San Andreas hintboek al?

• Ja
      22%
      11
    • Nee, maar ik ga hem wel kopen
      16%
      8
    • Nee, ik hoef hem niet
      60%
      29

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

de walkthrough is 1 GROTE hint....check it zou ik zeggen ;)

spaart je weer geld uit, want in die Walkthrough staat alles

• Author

Dat is waar, maar zo'n officieel hintboek is natuurlijk wel leuk om te hebben... :rolleyes:

bovendien is die in het engels, en snappen veel mensen die niet.

die van ons in volledig nederlands

heb de walktrough in het nederlands van gtagames.nl, in het nederlands, nu hoef ik er geen woordenboek bij te pakken!

de walkthrough is 1 GROTE hint....check it zou ik zeggen ;)

spaart je weer geld uit, want in die Walkthrough staat alles

inderdaad dat is een stuk handiger.

dus zo'n hint boek hoef ik niet :D:puh:

COMMANDO :ph34r:

De beste walkthrough die ik ooit heb gezien van GTA San Andreas is onze eigen walkthrough die door vele mensen in elkaar is gezet. Hier staat dus zo'n beetje alles in en er komen ook de heletijd nieuwe dingen bij. Met een boek kan dat dus niet en bij onze walkthrough dus wel.

Mijn complimenten aan alle makers (mijn bijdrage is maar zeer klein. alleen de hosting en een paar screenshots)

ff oftopic in de walktrough staat een foutje nl. dit:Je moet met een Monster door 35 corona's rijden binnen 6:30 minuut. Druk R3 voor 4 wiels sturing: R3 is dus geen handrem!

maar R3 is nooit een handrem geweest maar het is R1 is dus voor vierwielen aandrijving

Edited by Mr.Boss

Waarom zou ik een boek kopen als het ook hier vlak me snufferd staat? Ik vind het een beetje dubbelop als je het mij vraag.

Ik heb het hint boek niet :hehe:

WANT ik heb de walktrough en die is helemaal gratis :ahhh:

ik heb hem niet maar als de pc versie ervan uitkomt dan koop ik het hintboek :lol:

ik heb hem niet maar als de pc versie ervan uitkomt dan koop ik het hintboek :lol:

hmm jammer dat je daarvoor niet naar GTAgames.nl gaat.

Zo'n hintboek bevat eigenlijk alleen maar van die officieel vrijgekouwde zooi van mensen die het geeneens zelf hebben gespeeld. Ik blijf erbij dat onze walkthrough de beste ter wereld is.

ik kijk toch liever op gtagames

en als je vragen hebt kun je die vragen stellen op het forum ;)

Ik heb 'm wel.. :wub:

Ooit iets opgezocht? Nope.. Als ik iets wil weten kijk ik wel op de Walktrough van GTAgames.nl!

Ik zag 'm in de winkel liggen en aangezien dat ik wel meer stuff van GTA spaar, wilde ik ook dit boek hebben. :)

Ik moet Joriz gelijk geven dat de Walktrough van GTAgames.nl 't beste is (een beetje slijmen kan nooit kwaad ;) ),

maar dan wel voor ons Nederlanders.. :wub:

Edited by Bobbiescie

;) ik kom zeker naar gtagames.nl hoe denk je anders dat ik alle missies al uit heb ;)

maar met het hintboek heb je iets te lezen en moet je niet altijd achter je pc zitten

en het hintboek kan je meenemen en je pc niet ;) maar ik blijf toch nog steeds op de walktrough van gtagames zittten :D

Zo'n hintboek bevat eigenlijk alleen maar van die officieel vrijgekouwde zooi van mensen die het geeneens zelf hebben gespeeld. Ik blijf erbij dat onze walkthrough de beste ter wereld is.

ik ga wel steeds kijken op www.gtagames.nl hoor joriz want in dat boek zitten veel fouten vind ik en en het is engels en het is duur maar bij www.gtagames.nl zitten er geen fouten en het is nederlands en het is gratis.